Rokitnikowa pomadka ochronna Sylveco z Betuliną - recenzja.

Witajcie.

Naczytałam się o tej pomadce tyle dobrego że nie mogłam sama jej nie wypróbować.
Czy ja również się w niej zakochałam? Zaraz się dowiecie .


Rokitnikowa pomadka ochronna o zapachu cynamonu znakomicie nawilża i natłuszcza usta,
zapobiega ich pękaniu i wysychaniu. 
Doskonale chroni przed słońcem, wiatrem i mrozem.
Zawiera bogaty w witaminy i przeciwutleniacze olej rokitnikowy, sprawiając, że usta są odżywione,
 miękkie i elastyczne. 
Aktywny składnik – betulina – działa kojąco i regenerująco na podrażnienia, łagodzi objawy opryszczki. Pomadka posiada delikatny zapach cynamonu.



Do tego świetny skład:olej sojowy, wosk pszczeli, lanolina, olej rokitnikowy, olej jojoba, olej z wiesiołka, masło karite, masło kakaowe, betulina, wosk Carnauba, olejek cynamonowy.



Pomadkę dostajemy w kartonowym opakowaniu jak chyba wszystkie pomadki ochronne Sylveco.
Na kartoniku oczywiście mnóstwo informacji na temat składników i działania.
np.


Jak pisze producent pomadka ma delikatny zapach cynamonu.
DELIKATNY. 
Pomadka pachnie przyjemnie a zapach cynamonu jest wyczuwalny tylko kiedy się mocno w wąchamy :)


Kiedy ją otwieramy i wykręcamy pomadka wygląda tak:
Tak,na pierwszy rzut oka wygląd przypomniał mi  pomadki zabawkowe dla dzieci;)
To przez ten błysk;D




Czy słusznie jest wychwalana za działanie?

TAK.
Zdecydowanie zasługuje ona na te wszystkie pochlebne opinie jakie o niej czytałam.
Pomadka długotrwale nawilża usta, zregenerowała popękane skórki 
( pierwsze przymrozki i oblizywanie ust ) .
Chroni je przed zimnem,mrozem, wiatrem.
 I zapewne przed słońcem też ,ale to sprawdzę jak wróci moje kochane lato.

Jest bardzo wydajna. Używam,używam i końca nie widać. Podbiera mi ja również córka.
A jak ona delikatnie sunie po ustach! :)

Ja Wam ją polecam .
Zapewnia wszystko czego powinniśmy oczekiwać od pomadki ochronnej a do tego kosztuje niewiele.
W sklepie internetowym  Grota Bryza jest dostępna za 8zł.



A jakie jest Wasze zdanie na temat Rokitnikowej pomadki ochronnej Sylveco?
Używałyście, używacie?
Chętnie poznam Wasze opinie.

Pozdrawiam Was cieplutko mimo jesiennych  już przymrozków .
Malinka.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka