Konkurs kosmetyczne (nie) incognito na PnK

Cześć dziewczynki:)
Dziś nieco inny wpis mam dla Was oraz związaną z nim prośbę.
Jak wiecie zapewne jestem zarejestrowana na stronie 
Jest to świetne miejsce dla kobiet ...tak, tak właśnie TYLKO dla kobiet.
Całość funkcjonuje podobnie jak FB tyle że sympatyczniej jest spędzać czas na PnK wśród dziewczyn:)

Dodatkowo jako blogerki możemy tam promować swoje blogi,dodawać artykuły a portal co jakiś czas organizuje konkursy (bardzo ciekawe) i od jakiegoś czasu słychać że będą również możliwości testowania różnych produktów.
( baner na moim blogu z grupami testerskimi)


Zresztą, co ja Wam tu będę opowiadać - same musicie to zobaczyć więc zachęcam Was do zarejestrowania się na PnK

A skoro mowa o konkursach to biorę udział w trwającym właśnie ( jeszcze kilka dni) konkursie , w którym 
naszym zadaniem jest pokazanie twarzy w maseczce i napisanie kilku słów na jej temat.
Nagrody są warte zachodu - bony do naturica.pl
Was również zachęcam do zgłoszenia się.
http://przepis-na-kobiete.pl/contest#11



I tu moja prośba do dziewczyn które są już zarejestrowane oraz do tych które zdecydują się zarejestrować 
-jeśli spodoba Wam się moje zdjęcie  to bede wdzięczna za głosik na nią :)
http://przepis-na-kobiete.pl/contest#11
Wystarczy kliknąć ,zalogować się i "Zagłosuj" na dole po prawej stronie.

Pozdrawiam Was cieplutko i z góry dziękuję :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka