Żel ze świetlikiem i rumiankiem

Witajcie:)
Gładka i elastyczna skóra wokół ,bez zaczerwienienia i podrażnień....
czyli ...
FLOS LEK
Żel ze świetlikiem i rumiankiem.
do powiek i pod oczy

Powyższy specyfik nabyłam  przy okazji zakupów w Empiku.


Moja skóra w okół oczu jest często podrażniona,głównym winowajcą jestem JA i moja mania tarcia oczu.
Dodatkowo katowanie powiek codziennym makijażem...ech same wiecie:)
Żel ten już kilkakrotnie przykuł moją uwagę w aptekach ale zawsze jakoś odkładałam zakup.
Tym razem stwierdziłam że spróbuję:)

Opakowanie zawiera 10 g preparatu o prawdziwe żelowej konsystencji w kolorze żółtym.

Opakowanie to maleństwo ,zakręcany,plastikowy słoiczek.
W środku foliaochronna.

Zastosowanie:
Pielęgnacja skóry wokół oczu ,skłonnej do zaczerwienień,podrażnień,pieczenia.
Bezpieczny przy szkłach kontaktowych.

Jakie działanie nam obiecują?
Łagodzi podrażnienia ,przynosi ulgę,zmniejsza zaczerwienienia i pieczenie.
Usuwa uczucie tzw.ciężkich powiek.
Likwiduje napięcie i szorstkość naskórka u osób stale wykonujących makijaż oczu przy użyciu cieni prasowanych i tuszu.

Jak się spisał?
Używam według zaleceń :

Żel łatwo i przyjemnie się rozprowadza.
Dodatkowo po wyciągnięciu z lodówki przyjemnie chłodzi:)
Wchłania się...no tak wchłania ale jednak nie tak ekspresowo więc o ile przy wieczornym użyciu nie przeszkadza to to z samego rana jeśli musimy  szybko zrobić makijaż może okazać się problematyczny.
Jednak kiedy już w 'swoim" czasie się wchłonie jest niezauważalny, nie zostawia po sobie śladu.

Swoje zadania spełnia, 
-łagodzi podrażnienia wokół oczu
-przynosi ulgę (zwłaszcza taki schłodzony)
-zdecydowane zmniejsza zaczerwienienia 

Używam go z przyjemnością i chętnie do niego wrócę.
Chcę też wypróbować inne wersje tych żeli.
Wydajność niczego sobie, stosuję niemal codziennie od połowy maja  i całkiem sporo go zostało.
-Cena ok 7 -8 zł.
Nie podrażnił i nie uczulił.

A Wy znacie ten żel,stosujecie, polubiliście czy może wręcz przeciwnie?
Chętnie poczytam o Waszych doświadczeniach.
Pozdrawiam Was cieplutko.
Ewelina

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka