MASŁO DO CIAŁA PERFECTA


Cześć!
Dziś pogoda śliczna znów, od jutra długi weekend i długie spanie,w końcu podładuję akumulatory :)

Już dość dawno temu kupiłam na promocji w Rossmannie dwa masła do ciała.
Opowiem Wam dzisiaj w kilku słowach o jednym z nich.

MASŁO DO CIAŁA PERFECTA 
czekolada + olejek kokosowy


Na opakowaniu znajdziemy informacje o doskonałych właściwościach ujędrniających -niestety nie nie ujędrnia,
i zmiękczających ( tu i owszem się zgodzę ).

Olejek kokosowy - intensywnie nawilża i łagodzi podrażnienia ,a także nadaje skórze jedwabistą gładkość.
Masło kakaowe - doskonale regeneruje i zapobiega wysuszaniu skóry, działa ujędrniająco i odmładzająco - tak tak na pewno moja skóra  zrobi się młodsza
:p
Koenzym Q10 - uelastycznia skórę .

Trzeba przyznać że zapach który " pobudza zmysły ,odpręża i poprawia nastrój" jest naprawdę intensywny,czekoladowy, apetyczny...

Konsystencja kojarzy mi się z masłem orzechowym:)
Bardzo gęsta.



Opakowanie jak widać:
Spory 225ml pojemnik plastikowy.
Odkręcany.
Był zabezpieczony folią .



Skład:


Masło rozprowadza się łatwo ,jednak trzeba dobrze je rozsmarować, ponieważ pozostawia na skórze plamy w swoim kolorze, co nie wygląda estetycznie.
Użyłam kiedyś w dzień tuż przed wyjściem z domu.
Chciałam żeby skóra pachniała czekoladą :)
Przyznaję, zrobiłam to " na szybko" i później miałam plamy jak po źle rozprowadzonym samoopalaczu:D
Oczywiście wystarczyło poprawić i było ok, ale jednak warto zwrócić na to uwagę :)

Pozostawia na skórze tłusty film, mnie jednak nie przeszkadza to.
Nawilża bardzo przyzwoicie a nasza skóra pachnie czekoladą !

Ja go kupiłam w promocji za jakieś 6 - 7 zł i w takiej cenie mogla bym go kupić ponownie, ale już na zimę.
Jest bardzo wydajny, mam jeszcze połowę a nie oszczędzałam.
A Wy? Znacie, używacie, czy też używałyście bo masełka to jednak produkt bardziej na czas jesienno zimowy.
Pozdrawiam Was cieplutko.
Ewelina

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka