Rozdanie

Witajcie:)
Jak wspominałam na FB i jak może zauważyliście "stuknęła" mi kilka dni temu setka w obserwatorach:)

Aaaaa ucieszyłam się jak dziecko:)

Jak zaczynałam ( trzy miesiące temu) każdy obserwator był takim małym docenieniem ( I WCIĄŻ JEST!) dla mnie.
I nie przyszło by mi do głowy że doczekam się takiej liczby i  to w takim czasie.
DZIĘKUJĘ WAM ZA TO ŻE JESTEŚCIE!!! :)

A na marginesie czuję się tu "jak u siebie", wydaje mi się że w blogosferze jestem od "zawsze" a nie od tych ok 100 dni:)


Z tej okazji mam dla Was ROZDANIE
Długo myślałam jaka niespodziankę dla Was przygotować i doszłam do wniosku że będzie to właśnie niespodzianka.
DOSŁOWNIE:)
Wszystko czeka gotowe w moim sekretnym kartoniku do którego wszyscy domownicy mają zakaz zbliżania się,( jeszcze dziś dodałam kilka skarbów) ale nie zdradzę Wam zawartości:)
Powiem tylko że nagrodą będą produkty:
- do włosów
-do ciałka
-do rąk
-do stóp
-do twarzy
- i kilka drobiazgów z kolorówki

Jak tak zerkam teraz to całkiem ciekawa paczuszka z tego wyjdzie :)

Tak więc zaczynamy:

Zasady są prościutkie.
Obowiązkowo trzeba być publicznym obserwatorem bloga i zostawić swój adres e- mail.
Za to w sumie  jest 1 los.

Dodatkowo można :
-Udostępnić informację o rozdaniu na FB 1 los
-Dodać baner na bloga 1 los
-Polubić Echantillons.Tests na FB 1 los

Ale ale skoro to rozdanie z okazji i dla obserwatorów więc obserwatorzy z przed rozdania dostają
dodatkowo 2 losy .

Wzór :
Obserwuję jako:
E-mail:
Udostepniam na FB:
Lubię na FB jako:
Baner na blogu :tak/nie
Obserwator z przed rozdania: tak/nie


1.Rozdanie trwa od dziś 15 maja do 9 czerwca.( do północy)
2.Wyniki ogłoszę do trzech dni po zakończeniu ale jak znam życie zapewne pojawią się na drugi dzień.
3.Wysyłkę pokrywam tylko na terenie kraju.
4.Na adres zwycięzcy czekam trzy dni od ogłoszenia wyników.
5.Oczywiście wszystkie nagrody są nowe i nie używane.
6.Zwycięzce wylosuje maszyna losująca .


I to chyba wszystko z takich spraw organizacyjnych.
Życze Wam dobrej zabawy kochani i zapraszam do udziału .
Pozdrawiam cieplutko.
Ewelina

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka