PEELING myjący NATURIA z Joanny.

Cześć ! :)
Dziś mam dla Was pachnący truskawką PEELING myjący NATURIA z Joanny.
Kupiłam go jakiś czas temu w Lidlu albo w Polo, nie pamiętam dokładnie.
Cena ok.4zł za 100gram.
Wykorzystałam krótką chwilę słońca która dziś zawitała i zaraz znów lunął deszcz.
Ale kilka zdjęć udało mi się zrobić :)

Peeling myjący o owocowym zapachu doskonale wygładza i odświeża ciało.
Specjalnie dobrana receptura zawiera nawilżający ekstrakt z truskawki oraz drobinki ścierające, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.

Wspaniałe rezultaty:
  • Oczyszczona i odświeżona skóra
  • Gładsza i milsza w dotytku
  • Przyjemnie pachnąca

Powyższe informacje znajdują się na opakowaniu.
Skład:


Opakowanie jak widać:

Konsystencja gęsta z widocznymi i wyczuwalnymi drobinkami.


Powiem Wam,że ten peeling naprawdę słodko pachnie truskawkami.
Używam raz, czasem dwa razy w tygodniu.
 Pieni się średnio ale przyjemnie oczyszcza skórę.
Nie jest to mocny peeling raczej taki średniaczek.
Jednak jak dla mnie w zupełności wystarczający:)
Jego zapach przyjemnie roznosi się podczas mycia, skóra po spłukaniu jeszcze kilka chwil nim pachnie a potem i tak aplikuję balsamy wiec  krotki czas utrzymywania się zapachu na skórze mi nie przeszkadza.
Skóra po użyciu jest gładsza i milsza w dotyku - tak jak jest napisane na opakowaniu:)
Nie uczulił mnie, w żaden sposób nie podrażnił mojej skóry.
Wydajność średnia, troszkę trzeba go wycisnąć żeby umyć całe ciało.

Ja się z nim polubiłam i na pewno jak gdzieś spotkam to kupię kolejne opakowanie, może o innym zapachu.
Zwłaszcza że cena jest naprawdę niewielka.
A Wy?
Na pewno znacie peelingi z Joanny :)
Jak u Was się sprawdzają?
Pozdrawiam Was cieplutko :)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka