Wiosna ach to Ty! czyli konkurs na portalu Przepis na Kobietę.

Witajcie :)
Długo się zastanawiałam czy pisać ten post.
W sumie to robiłam dzisiaj do niego trzy podchody:)
A dlaczego ?
A dlatego iż...:) Odkryłam ciekawy konkurs na portalu Przepis na Kobietę.
Do wygrania torebka i bony do Rossmana.
Pomyślałam co mi tam spróbuję:)
Można zgłaszać do trzech prac w najróżniejszych kategoriach szczegóły TUTAJ
I tak mnie naszło,że skrobnęłam wiersza.
Wszystko pięknie, zdobyłam adres gdzie to wysłać, wysłałam i ... dostałam informację zwrotną z wyciągiem z regulaminu:p
A pewnie , po co czytać :)
I okazało się,że trzeba swoją "pracę" gdzieś opublikować i wysłać linki .
"1.3. Prace konkursowe muszą być opublikowane w sieci, na ogólnodostępnej stronie, blogu, portalu społecznościowym albo innych social mediach"

Oj!

Powiem Wam ,że ja takie konkursy lubię ale że poetka ze mnie żadna co więcej w innych kategoriach też amatorka to wolała bym ażeby było to tak "cichcem", jakieś jury i tyle:)
Wiecie jak się spodoba to fajnie, jak nie to przynajmniej tylko oni by się pośmiali :)

Ale pomyślałam,że kto nie ryzykuje ten nie wygrywa i udostępniłam na FB.


Dziś z kolei odbiło mi i wpadłam na pomysł  zgłoszenia się w jeszcze jednej kategorii i powstało to :


A przed napisaniem tego posta powstało to:


"Wszystko o Tobie już napisali "

Wszystko o Tobie już napisali...
poeci więksi i Ci całkiem mali...
Lecz ja bym chciała , jeszcze od siebie...
powiedzieć jak widzę wiosnę u siebie..
Ma włos zielony, jasny i lśniący...
Lico rumiane jak mak na łące..
Talię smukła jak u wierzby - płaczącej...
Dumnie lecz z gracją na skraju stojąca...
łąki kwiecistej, spoglądająca..
na małe zajączki co właśnie poznają..
świat tuz za norką, mamy słuchają..:)
Suknię ta wiosna ma długą do kolan...
ramiona spowite w pajęczej sieci woal...
A wszystko się mieni w kolorach jesieni..
Błękicie,fiolecie, różu i zieleni...
Tak ja ją widzę kiedy spoglądam
na widok za oknem...oj jest co oglądać
Tu bez puszcza liście,tam śliwka kwitnie
tudzież motylek koło ręki myknie..

I bąk się uwija wśród tylu kwiecia...
bo przecież w bród jest tego na świecie.
Pracują i pszczółki i mrówki się budzą..
I poprawiają swe "domki" , strasznie się trudzą...
Ale i MY sami wiosną gdy tylko..
słonko się pojawia .. działamy szybko.
porządki w domu, wietrzymy , sprzątamy..
i okna myjemy, zmieniamy firny..
A dlaczego? Tak pomyślałam ostatnio...
Dlatego, bo chcemy mieć Wiosnę sąsiadką
co by przez okna te nasze błyszczące,
wpuszczała do nas grzejące słońce!





Przyznaję , wkręciłam się w ten konkurs.
Dlatego na "wszelki wypadek " postanowiłam dodać o nim posta i całość zgłaszam do konkursu.
Gdyby ktoś miał również chęć wziąć udział to wystarczy kliknąć w baner w pasku bocznym , a dokładne zasady - WARTO DOKŁADNIE PRZECZYTAĆ- znajdują się pod linkiem TUTAJ
 Jest jeszcze czas do 10 kwietnia włącznie.

Ja zachęcam Was do udziału.
Chętnie dowiem się co o tym myślicie, a wszelkie uwagi przyjmę z pokorą i skruchą gdyż tak jak zaznaczyłam laikiem jestem :)

Pozdrawiam Was cieplutko.
Ewelina  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka