Grota Bryza co dobrego tym razem do mnie trafiło :)

Cześć :)
Dziś znów się pochwalę co do mnie przyszło:)
We wtorek listonosz przyniósł wyczekiwaną paczuszkę ze sklepu internetowego Grota Bryza. z którym mam nawiązana współpracę na zasadach że zamawiam co mi odpowiada i mam na to zniżkę :)

Tym razem postanowiłam przejrzeć dokładnie co mają do zaoferowania producenci a jest ich sporo.
Nie tylko kontrowersyjne ostatnio Bingo Spa ale również Solanka z Zabłocia , Najel, Orientana, Natura Siberica,Le Chatelard 1802 i wiele innych.
I tak właśnie trafiłam na Francuską zieloną glinkę illitową 


oraz Maseczkę oczyszczająco - odświeżająca.

Glinki byłam bardzo ciekawa, pomijając już fakt ze lubię wszelkie błotka na twarzy to glinka ta
ma zastosowań mnóstwo , od tradycyjnego wklepywania w twarz po mycie zębów:)


W paczuszce znalazłam dodatkowo Maskę z naturalnego jedwabiu na twarz =uwaga z dodatkiem śluzu ślimaka :)

Oraz Żel do mycia twarzy z drobinkami ryżu Orientana 

i Olejek z czarnuszki.

Oraz próbki  i mini mydełka naturalne:)

Chciałam za to  bardzo podziękować Pani Bogusi Janickiej :)

Z tego co zauważyłam to większość ma same dobroci , 100% naturalne i nie testowane na zwierzętach a takie produkty aż same się proszą ażeby je sprawdzić na sobie.
Prawdę mówiąc nie mogłam się oprzeć "ślimakowi" i wykorzystałam te maseczkę już tego samego  wieczora:).
Niedługo powiem Wam jak się spisała:)

Tak wiec ja już nie mogę się doczekać kiedy zabiorę się za odkrywanie dobroczynnych właściwości w/w produktów,a Was zapraszam do odwiedzenia sklepu Grota Bryza.
Myślę że każda znajdzie tam coś dla siebie.

A Wy znacie któryś z wymienionych produktów?
Jakieś pozytywne bądź nie doświadczenia?
Chętnie poznam Wasze opinie.

Pozdrawiam Was cieplutko.
Ewelina

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka