Mleczko z Bingo Spa - jedwabiście gładka skóra twarzy

Mleczko do mycia twarzy i szyi z jedwabiem kupiłam jakiś czas temu w Bingo Spa.
Można je znaleźć tutaj


 


W tej chwili jest promocja i kosztuje 9,90 zł za 300ml

Co mówi o nim producent?

Jedwab BingoSpa do mycia twarzy i szyi pomaga  zachować wilgoć na powierzchni skóry
wywołując efekt przyjemnego i długotrwałego uczucia świeżości oraz gładkość - skóra
staje się przyjemna w dotyku i jedwabiście gładka.

Aminokwasy wchodzące w skład jedwabiu BingoSpa wnikają do wnętrza wierzchniej warstwy skóry,
zwiększając i utrwalając efekt głębokiego nawilżenia ( głęboki efekt kondycjonujący).
Polipeptydy - również będące składnikiem jedwabiu - posiadają silne właściwości
błonotwórcze, tworzą cienki film ochronny na powierzchni skóry hamując utratę wody
transepidermalnej i chroniąc skórę twarzy przed szkodliwym wpływem środowiska.


 




A co o nim powiem ja?

Przede wszystkim podoba mi się opakowanie:)
Butelka która sprawia wrażenie różowej z wygodna pompką, w dodatku widać ile kosmetyku zostało.
 



Zapach? Przyjemny,delikatny z czymś mi się kojarzy ale wybaczcie za chiny nie mogę sobie skojarzyć z czym.

Mleczko też ma przyjemny kolorek, bo różowy właśnie czego nie widać niestety na zdjęciu:)
( pewnie wina tego słońca)


 



Konsystencja.... no cóż dość rzadkie to mleczko, chciałam zrobić zdjęcie takiej zwisającej kropelki z dozownika i nie dało się, zaraz kropla uciekała.
Pieni się... no pieni się,ale tak w normie.Nie za mocno nie za słabo.

Właściwości?
Myje buźkę dokładnie, pozostawia ją jak to określili "jedwabiście gładką". Tak, to prawda, zapewne zasługa jedwabiu właśnie.
 

To już kolejny kosmetyk z Bingo Spa który rzeczywiście zostawia skórę buzi gładziutką.
Co najważniejsze dla mnie, nie szkodzi twarzy.Nic po jego użyciu się nie pojawiło.

Nie mam temu mleczku absolutnie nic do zarzucenia.
Nawet cena korzystna bo 9,90 a po za promocją bodajże ok.14zł
Jak za 300 ml to nieźle.

Czy kupie ponownie?
Nie wiem, szczerze jest dobre ale porównywalne z żelem z Ziajki którego używam i jest w podobnej cenie.
Specjalnie zamawiać nie będę, ale może przy okazji zakupów.


 





Ja polecam, jeśli ktoś chce się skusić na gładką jak jedwab skórę twarzy:)

A Wy? Znacie różowe mleczko?Używacie, używałyście? 


 Pozdrawiam Was cieplutko i wiosennie.
 

Ewelina :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka