Wyczekiwane paczuszki:)

Witajcie!
Dziś dzień nie zapowiadał się za specjalnie.
Troszkę spraw do załatwienia było, na poczcie chciałam wysłać
oświadczenie do Talk Marketing to po 20 minutach w kolejce spasowałam.
Wrzuciłam tylko do skrzynki zamówienie do Gfk Moje Zakupy na upragnioną suszarkę do warzyw i owoców.W końcu prawdziwków u mnie w sezonie w bród ale żeby zasuszyć na święta to nie ma jak.
Musiałam też butów poszukać a jak na złość w moich sklepikach nie było rozmiaru 35!
Ale co się dziwię,zawsze tak jest że jak czegoś specjalnie szukam to rozmiaru nie ma.
A już tym bardziej jak robią takie wyprzedaże jak dziś:-P

Ale nic to,na poprawę humoru najpierw dostałam s-mska od firmy kurierskiej,ze będzie dziś paczuszka.
Potem zadzwoniła pani kurier;) i trzeba było robić za nawigację, bo do mnie to nikt nie może trafić.
Po południu mąż spotkał listonosza i kolejna niespodzianka - dotarły już paczuszki z Grota Bryza  i Bingo Spa
No to humor mi się poprawił na całego:-D
Oto co przyszło:














Bardzo ładnie wygląda zestaw czekoladowy ,który zamówiłam dla mamy, w dodatku w środku jest serduszko:)
Do jednej i drugiej przesyłki były też dołączone próbki,co prawda wspomniany już piling i specyfik na celulit ale to najwyżej oddam kumpeli:)
Najbardziej czekałam na Krem do twarzy z kolagenem, którego miałam wcześniej próbkę.
Oj będzie co próbować i oceniać:)

Powiem Wam,że jest coś co mnie zastanawia.
Obie przesyłki zamawiałam za pobraniem i nie zgadza mi się rachunek ale na niekorzyść sklepu.
Na wszelki wypadek napisałam do sklepu Grota Bryza,bo wychodzi na to,że to właśnie to zamówienie.

W każdym bądź razie zadowolona jestem z tych skarbów,zwłaszcza że Bingo Spa było z wykorzystaniem bonu 50zł.
A żeby było zabawniej to ostatnio dostałam drugi taki bon, tym razem z wizaż,gdzie organizowali konkurs
Bingo Spa i jak tu nie skorzystać?
Zamówiłam znowu,na piątek powinno dojść, będą zapasy albo miłe podarunki dla znajomych, a co:)

Z Marizy właśnie kurier przywiózł dla męża....



Jutro zaniosę katalog,może dziewczyny na coś się skuszą:)

Miłego wieczorku - już środek tygodnia a od poniedziałku w końcu FERIEEE=KONIEC WSTAWANIA O 5!!!:)
Pozdrawiam cieplutko.
Malinka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka