L'OREAL PARIS ELSEVE Szampon

Witajcie!
Szampon Nutri-GLOSS CRISTAL
Choć od kilku miesięcy byłam wierna Shwarzkop-owi i ich szamponom Gliss Kur
to jakieś trzy tygodnie temu będąc w Biedronce na szybko kupiłam szampon Nutri-GLOSS CRISTAL.
Powiem szczerze,że bez przekonania bo do tej pory wszystkie ich szampony kończyły się walką z łupieżem.
Ale nic skoro kupiłam to pomyślałam,że dam jeszcze szanse:)






Używam od ok trzech tygodni, głowę myję mniej więcej co drugi dzień.
I muszę powiedzieć,ze jestem pozytywnie zaskoczona.

Może najpierw troszkę opisu z etykiety.




Producent zapewnia,ze:
1.ODŻYWIENIE BEZ OBCIĄŻANIA
Lekka formuła bez zawartości silikonu ,wzbogacona proteinami ,
zapewnia włóknom włosa zrównoważone odżywienie,nie obciążając ich i nie pozostawiając
na włosach osadu.
Włosy stają się miękkie jedwabiste w dotyku i lekkie jak piórko.
2.KRYSZTAŁOWY BLASK.
Formuła wzbogacona perłą i mikrokryształami to prawdziwy koncentrat blasku.
Wygładzona powierzchnia włosów wychwytuje i odbija promienie światła,co
daje efekt wyjątkowego kryształowego połysku na całej długości włosów.



Tak więc:)
Zgadzam się co do lekkości włosów,rzeczywiście są jak to wspomniane piórko.
Lekkie i delikatne.Bardzo przyjemne uczucie:P
Bojąc się właśnie ze dostanę łupieżu na wszelki wypadek po myciu tym szamponem odpuściłam sobie soje odzywki i dobrze, bo włosy i tak dobrze się rozczesują .
Kolejny plus za błysk:)Choć może nie aż taki jak po wosku,ale w słońcu nasze ( stosują go również moje córy) blond czupryny lśnią pięknie.
Ostatnio usłyszałam od znajomego,że włosy jak anioł więc coś w tym jest;)
Kolejny plusik za delikatny i bardzo przyjemny zapach jaki pozostawia.
Nie wiem jak długo się utrzymuje, bo ja myję często i dodatkowo na kark kropelka perfum więc
nie czuję zapachu szamponu na drugi dzień.


I jeszcze trzeba przyznać,że samo opakowanie jest słodkie.Różowe ,przezroczyste dzięki czemu widać te drobinki.
Zamknięcie błękitne.Mnie się podoba choć moja mała mądrala stwierdziła,że to nie pasuje:)

Podsumowując;
PLUS ZA
-MIĘKKOŚĆ WŁOSÓW
-BLASK
-NIE OBCIĄŻAJĄ
-BEZ ODZYWKI DOBRZE SIĘ ROZCZESUJĄ
-ŁADNE OPAKOWANIE
-ZAPACH
-PRZYSTĘPNA CENA nie pamiętam dokładnie ale ok.10zl

Minusów dla mnie brak .
Pierwszy szampon z Loreal który mi odpowiada.
Na pewno kupię jeszcze.

Pozdrawiam.
Malinka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka