Recenzja Kolagenowego mleczka do ciała BINGO SPA od sklepu GROTA BRYZA

Kolagenowe mleczko do ciała algi, rumianek, jedwab BingoSpa

https://www.sklep.grotabryza.pl/253,kolagenowe-mleczko-do-ciala-algi-rumianek-jedwab-bingospa.html

 

Jestem na etapie zafascynowania i poznawania produktów BINGO SPA dostępnych min w sklepie Grota Bryza.
Kilka produktów już przetestowałam i jedne okazały się świetne inne gorsze.Ale myślę że to tak jest z każda marką.
Tym razem trafiłam na kolejny produkt z którego jestem zadowolona.

Kolagenowe mleczko do ciała algi, rumianek, jedwab BingoSpa


Opis ze sklepu
Delikatne, szybko wchłaniające się mleczko kolagenowe do ciała BingoSpa,
dzięki lekkiej konsystencji i wyjątkowym, aktywnym składnikom, poprawia kondycję skóry,
zapewnia jej piękny i atrakcyjny wygląd oraz na długo pozostawia ją subtelnie pachnącą
Kolagen wraz zawartymi w mleczku BingoSpa proteinami jedwabiu sprawiają,
że skóra staje się gładka i sprężysta, promieniejąca młodzieńczym blaskiem.
Kolagen i proteiny jedwabiu to najdoskonalsze, biozgodne z ludzkimi i ławo
przyswajalne proteiny.
Wyciągi z alg i rumianku zapewnia intensywnie nawilżenie skóry,
łagodzi podrażnienia, skóra staje się miękka i gładka.
Kolagenowe mleczko BingoSpa doskonale się rozprowadza i bardzo szybko wchłania.
Dyskretnie przyjemny zapach pozostawiony na skórze zwiększa
uczucie pewności siebie i świadomości swojego ciała


Moja opinia:

Sama butelka prezentuje się bardzo przyjemnie,lubię takie subtelne kolory.
Posiada pompkę, która ułatwia nabranie odpowiedniej ilości mleczka.
MLECZKO... no właśnie, konsystencja średniej gęstości, choć z wyglądu jest puszysta to pierwsze wrażenie w dłoniach takie, jakby było dużo zawartej wody.
Szczerze właśnie po pierwszym wrażeniu odnośnie konsystencji byłam sceptycznie nastawiona.
Jednak jak się okazuje pierwsze wrażenie nie zawsze jest trafne i jak to mówią "nie należy oceniać po pozorach",czy coś w ten deseń:)

Mleczko sprawiło się  dobrze.
Wchłania się szybko ,jednak trzeba uważać żeby nie przesadzić z ilością i dobrze wmasować.
Nie pozostawia lepkiej powłoki ,a skóra jest delikatna,miękka ,nawilżona i bardziej jędrna.


Czy promienieje?
Tak:) Ale trudno mi powiedzieć czy to zasługa protein jedwabiu czy po prostu efekt
jaki uzyskujemy po każdym lepszym  balsamie do ciała:)

Jeszcze zapach.Delikatny,nie drażniący ,przyjemny.
Czym pachnie?Trudno mi powiedzieć,Balsamem:)Nie wyczuwam rumianku jako takiego więc zapewne zapach jest efektem tej mieszanki składników.Już wiem,!Zapach czystości, tak bym to kreśliła.Utrzymuje się na skórze,ale jest to właśnie taki delikatny aromat.Żeby dokładnie poczuć, trzeba się przytulić:)





PLUSY:
-nawilża
-skóra jest delikatna,sprężysta
-dobrze się wchłania
-nie pozostawia lepkiej powłoki
-delikatny,przyjemny zapach


MINUSY:
- Konsystencja


Ja na pewno jeszcze kiedyś sięgnę po kolejną butelkę tego mleczka,a póki co skończę tę i mam
kilka produktów ( w tym również Bingo spa) które czekają na bliskie spotkanie z moją skórą.
Ze swojej strony  z czystym sumieniem Wam go polecam :) Zainteresowani znajdą go min  w sklepie Grota Bryza za 22zł za 500ml,więc całkiem przyzwoicie:)

A Wy, miałyście styczność z tym mleczkiem?Jak u Was się sprawdziło?
Zapraszam do dzielenia się swoją opinią i pozdrawiam.

Malinka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka