Maybelline podkład Instant Anti-Age Effekt Der Lifter Basis + Make -up


Witajcie!

Maybelline podkład Instant Anti-Age Effekt

Der LifterBasis + Make -up











Chciała bym Wam dzisiaj opowiedzieć o powyższym produkcie.



Poznałam go dzięki mężowi, który to przywiózł mi go kiedyś z niemieckiej drogerii.






Długo poszukiwałam go wśród naszych drogerii ,ale niestety nie znalazłam. Teraz jednak wiem,że można go kupić w drogerii internetowej e-zebra.
Tam też pierwszy raz spotkałam sensowny opis działania tego podkładu:
Jest to liftingujący podkład 2 w 1 z bazą.

"Maybelline Instant - Efekt przeciw starzeniowy. Po 5 latach intensywnych badań firma Maybelline dokonuje absolutnej innowacji dla potrzeb kobiet w wieku 35 +. Anti-Age Instant Effect to połączenie makijażu i pielęgnacji skóry. Pozwala wypełnić zmarszczki, drobne linie, przebarwienia i kurze łapki na powierzchni skóry. Poprawia elastyczność skóry. Skoncentrowana formuła wyposażona jest w składniki kolagenu, kwasu hialuronowego oraz zawiera Jagodę Goji. Kwasy tłuszczowe i polisacharydy zawarte w jagodach mogą stymulować produkcję kolagenu i zatrzymywać wilgoć. Kwas hialuronowy to składnik nawilżający. Wygładza powierzchnię skóry,  skutecznie redukuje zmarszczki.Kolagen, wypełnia zmarszczki i wygładza skórę, co sprawia, że staje się ona jędrniejsza i elastyczniejsza."


Używałam już wszystkich trzech odcieni w zależności od pory roku i stopnia opalenia mojej skóry.
Jedno łączy wszystkie rodzaje - są naprawdę przyzwoitymi podkładami .

Po nałożeniu podkład szybko stapia się z naszą skórą i dostosowuje do jej kolorytu. Przy dobrze dobranym odcieniu makijaż z nim jest niewidoczny, a kolor skóry pięknie wyrównany. 
Krycie jako takie ma dość słabe , dlatego większych niedoskonałości niestety nie ukryje.

Na mojej mieszanej cerze utrzymuje się bez problemu cały dzień, nie roluje się , nie znika .
Czy ujędrnia skórę nie jestem w stanie stwierdzić ,ale rzeczywiście pomaga ukryć ( nie pozbyć się) drobne zmarszczki. Mam, posiadam więc różnicę widzę:)

Jeszcze ciekawostka - po nałożeniu podkładu na powieki - chłodzi je! Nie do końca rozumiem dlaczego i jak to działa, ale rzeczywiście skóra na powiekach daje wrażenie "orzeźwienia."

A Wy Kochani znacie te podkłady? Ja wiem,że większość czytelniczek jest młoda ( ja w sumie też , mimo iż do 35 brakuje mi już nie dużo) , ale polecam serdecznie wypróbować na sobie ten podkład. 
Ciekawe opakowanie, przystępna cena 24,97 TUTAJ ,naturalny efekt na twarzy, wyrównany koloryt sprawiają ,że warto.

Pozdrawiam Was cieplutko.
Malinka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka