Mocne włosy z Dermena Repair.

Cześć!

Stres, brak czasu na odpowiednia pielęgnację, nieodpowiednia dieta , zmiana pory roku to wszystko wpływa na kondycję naszych włosów.  Moje też w ostatnim czasie sporo przechodzą dlatego chętnie sięgnęłam po nowy dla mnie zestaw produktów do włosów Dermena.
Od kilku tygodni codziennie, regularnie stosuję szampon oraz odżywkę do włosów Dermena Repair.


Oba produkty dostajemy zamknięte w kartonowe opakowania. W każdym kartoniku znajduje się 200 ml produktu zamkniętych odpowiednio - szampon w butelce oraz odżywka w tubie.

Producent informuje nas, że szampon Dermena Repair chroni przed wysuszeniem, wzmacnia i regeneruje, zmniejsza łamliwość włosów oraz wygładza ich powierzchnie. Ponadto możemy oczekiwać stymulowania odrastania włosów oraz zahamowania ich nadmiernego wypadania. Zabezpiecza też włosy przed rozdwajaniem się ich końcówek i sprawia , że odzyskują miękkość.
Możemy też liczyć na to, że będzie łagodził podrażnienia skóry głowy.

Skład:

Odżywka Dermena ma za zadanie wzmocnić włosy, odbudować strukturę keratynową oraz spowalniać proces wypadania włosów. Ponad to nadaje włosom gładkość i połysk, ułatwia rozczesywanie a to wszystko bez  obciążania włosów.

Skład:

Zarówno szampon jak i odzywka przeznaczone są do włosów suchych i zniszczonych, nadmiernie wypadających.Polecane również jako produkt pielęgnacyjny po zakończonej chemioterapii.
Najlepsze efekty są przy regularnym stosowaniu minimum przez 6 miesięcy.

Jak wspomniałam obu produktów używam od kilu tygodni ( ok sześciu) i oba są już na wykończeniu. Myślę, że wydajność ich okazała sie całkiem przyzwoita.
Zarówno szampon jak i odżywka mają biały kolor i delikatny, kremowy zapach.

#liczysiękażdywłos, #dermena, #dermokosmetyki,


Sam szampon pieni się średnio, jednak mimo iż potrzebowałam jego większej ilości do umycia włosów sięgających do ramion to i tak wystarczył na mi na długo. 
Jako produkt oczyszczający sprawdza się dobrze i to przy codziennym stosowaniu. Domywa włosy i skórę głowy, dobrze się spłukuje. Rzeczywiście sprawia że włosy są miękkie i przyjemne w dotyku. Przyznaję mu również, że zwiększa wizualnie  grubość włosów i po tych kilku tygodniach zauważyłam, że podczas czesania mam mniej włosów na szczotce. 
Nie wiem czy to w 100 % jego zasługa ponieważ odkąd zrobiło się wiosennie i moje włosy zaczęły migrować z głowy (zwykle mam tak podczas zmian pór roku) , zaczęłam też łykać witaminki. Myślę jednak że w jakimś stopniu przysłużył się do ich wzmocnienia. 
Ważna informacja dla mnie - przy codziennym stosowaniu nie podrażnił mi w żaden sposób skóry głowy, nie spowodował również łupieżu .


Natomiast odżywka dostaje plus za nieobciążanie mi włosów. Bezproblemowo się ją nakłada, nie spływa z włosów oraz dobrze spłukuje. 
Z efektów kosmetycznych jestem zadowolona - pomaga w rozczesywaniu włosów i sprawia że są gładkie. Natomiast czy spowalnia process wypadania nie wiem, wydaje mi się że większy wpływ na to ma jednak szampon.
Według testów przeprowadzonych przez producenta, podczas trzytygodniowego stosowania odżywki u 90 % badanych włosy się nie elektryzują.  Ja niestety okazałam się być w tych 10 % ponieważ rzeczywiście moje włosy zaczęły się bardziej elektryzować. Było to mało komfortowe, zwłaszcza kiedy czesałam włosy prowadząc auto a one mi tak ślicznie przyklejały się do twarzy :) 

Produkty Dermena zawierają molekułę Regen7

"Molekuła Regen7 to unikalna substancja czynna o potwierdzonym w badaniach aplikacyjnych działaniu chroniącym przed powstawaniem podrażnień i korzystnie wpływająca na naskórek (Pol. J. Pharmacol., 2003, 55, 109). Działa regenerująco i utrzymuje skórę w dobrej kondycji. Molekuła Regen7 poprawia mikrokrążenie skóry i wzmacnia mieszek włosowy wpływając na jego odżywienie. Wydłuża cykl życia włosa w fazie anagenu, powodując odwrócenie procesu miniaturyzacji mieszka włosowego i zahamowanie utraty włosów. Przyspiesza fazę anagenu i stymuluje proces odrastania włosów. Molekuła Regen7 reguluje pracę gruczołów łojowych. Nie powoduje podrażnień i jest dobrze tolerowana przez skórę."

Podsumowując ogólnie z produktów jestem zadowolona. Miałam już wcześniej okazje poznać odżywki do rzęs i brwi, które również miło wspominam.
Chętnie wypróbuję też z czasem szampon w wersji przeciwłupieżowej.

Produkty Dermena można kupić w wielu aptekach internetowych oraz stacjonarnych. Wykaz ich znajdziecie na stronie /http://www.dermena.eu/gdzie-kupic/ 

A czy Wy znacie produkty Dermena ? Jak u Was się sprawdzają ? 

Pozdrawiam.
Malinka M.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka