Odświeżająca gąbka 2 w 1 od Le Cafe de Beaute.

Cześć!

Lubię nowości kosmetyczne, lubię produkty nieoczywiste i intrygujące. Dlatego też niezmiernie ucieszyłam się kiedy trafiła do mnie niecodzienna gąbka. Cudak ten zaintrygował mnie od pierwszego wejrzenia ale spokojnie czekałam na odpowiedni moment aby się do niego dobrać.  I tak od jakiegoś czasu podczas kąpieli używam gąbki 2 w 1 nieznanej mi jeszcze marki Le Cafe de Beaute.

 Odświeżająca Gąbka do mycia 2w1 nasączona mydłem


"Nasączona naturalnym mydłem glicerynowym gąbka do mycia ciała w wyjątkowy sposób uprzyjemnia codzienną kąpiel. Nie tylko oczyszcza skórę z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, ale też pomaga usunąć martwy naskórek i zapewnia relaksujący masaż.
Mydło, którym jest nasączona jest bezpieczne i łagodne dla skóry. Zawiera szereg cennych składników o wyjątkowym działaniu pielęgnacyjnym. Roślinna gliceryna – kluczowy składnik mydła - wykazuje silne działanie nawilżające. Chroni skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, łagodzi podrażnioną skórę oraz zmiękcza spierzchnięty, nadmiernie wysuszony i zrogowaciały naskórek. Uelastycznia i subtelnie wygładza skórę, pozostawiając ją aksamitną i przyjemną w dotyku. Ekstrakt z bambusa wykazuje działanie oczyszczające, odświeżające i tonizujące. Ekstrakt z zielonej herbaty chroni skórę przed działaniem wolnych rodników, działa przeciwzapalnie i antybakteryjnie, odżywia i ujędrnia. Masło shea nawilża, natłuszcza i zmiękcza skórę. Łagodzi podrażnienia i regeneruje. Olejek neroli (z gorzkiej pomarańczy) wykazuje działanie wygładzające i napinające, czyniąc skórę delikatną i sprężystą. "

Skład:

Producent obiecuje że skryta w kartonowym opakowaniu gąbka myje, odświeża i usuwa martwy naskórek, tonizuje i chroni przed działaniem wolnych rodników, nawilża, zmiękcza i natłuszcza skórę, wygładza i delikatnie ujędrnia, łagodzi podrażnienia i działa przeciwzapalnie.
A jak to się ma do rzeczywistości?

Zacznijmy od wyglądu i wygody użytkowania.
Gąbka ma dość poręczny kształt. Całość w kolorze błękitnym, z jednej strony naniesiona jest warstwa mydła. Przyznaję, że wygląda bardzo ciekawie i wizualnie mi się jak najbardziej podoba.




Producent poleca gąbkę jako produkt poręczny, wygodny i idealny do zabrania w podróż czy na basen. Wygoda polega na tym, że jest to dwa w jednym, a więc rzeczywiście nie musimy zabierać ze sobą żelu czy mydełka. Nieco kłopotliwe może być przechowywanie po użyciu "w drodze". Trzeba w  taką podróż czy na basen zaopatrzyć się w spory pojemnik/ mydelniczkę w której będzie można przechować gąbkę ( wielkość średniej gąbki do kąpieli). W domu wiadomo , zawsze suchy pojemnik się na nią znajdzie. 

Pod wpływem wody gąbka ładnie się pieni, dając pianę delikatną i kremową. Dobrze myje i delikatnie złuszcza martwy naskórek. Nie podoba mi się jej zapach. jest taki typowo mydlany, nic specjalnego. Możliwe, że inne jej wersje ( a widziałam takowe) pachną przyjemniej.


gąbka do kąpieli z mydłem, do ciała , gąbka odświeżająca

Moja skóra po umyciu ta gąbką jest czysta, miękka ale wymaga nawilżenia w postaci balsamu. Tonizowana? Myślę, że tak. Odświeżona? Wyczuwalnie. Natłuszczona, nawilżona? No raczej nie bardzo. 

Gąbka powinna wystarczyć na ok 12 użyć. W moim przypadku wystarczyła na nieco dłużej, przy czym pod koniec nieco się rozwala w miejscu, w którym doklejone jest mydło. 

Ważna informacja- gąbka nie sprawdziła się na wrażliwej skórze u córki - zaraz po spłukaniu zaczęła ją swędzieć skóra. U mnie nic takiego nie zaobserwowałam, ale też nigdy nie miałam wrażliwej skóry czy szczególnie wymagającej.

Skład poddałam analizie mądrych dziewcząt z grupy Składy Kosmetyków Przestaną być niewiadomą, gdzie potwierdzili iż skład jako taki jest ok a za reakcję na skórze córki może odpowiadać Sodium Coco Sulfate, który jest dość mocnym detergentem i nie każdy może go używać. 
Nie zawiera SLS, SLES, parabenów, parafiny i silikonów

Podsumowując uważam, że sam pomysł na gąbkę dwa w jednym jest świetny. Na pewno przypadnie do gustu osobom lubiącym takie ciekawe rozwiązania. Dobry pomysł na prezent. 
Jednak co do obiecanych cudów w działaniu na skórę bym przystopowała z oczekiwaniami. Trochę za wiele tu obiecują w stosunku do efektów. I niepotrzebnie. Myślę że gąbka jako taka broni się sama bez wymyślania super nawilżenia, ujędrniania itp. Skierowana jest do każdego rodzaju skóry , ja bym wykluczyła wrażliwą i skłonną do podrażnień. 



Odświeżająca Gąbka do mycia 2w1 nasączona mydłem kosztuje ok 15 - 19 zł. Do kupienia w drogeriach internetowych. Myślę, że poszukam innych wersji ale bez niestworzonych oczekiwań - ot po prostu ciekawy produkt do mycia ciałka w łazience:)

A czy Wy znacie gąbki 2 w 1 od Le Cafe de Beaute?

Pozdrawiam..
Malinka M. 






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka