MANIROUGE innowacyjna metoda manicure.

Lubisz mieć niebanalny manicure paznokci, ale masz dość zwykłych lakierów , które przy dobrych wiatrach wytrzymują max 4 dni? Nie masz cierpliwości do hybryd i żeli, a może zwyczajnie , tak jak mi brakuje Ci zdolności do ich wykonania? Oczywiście zawsze można iść do kosmetyczki, ale jak wiadomo to troszeczkę kosztuje. A może masz uczulenie na lakiery hybrydowe i to nie pozwala na wykonanie długotrwałego manicure? Jak więc sobie poradzić? MANIROUGE to sposób, który wypełnia lukę między lakierami tradycyjnymi a hybrydą. Do tego zapewnia trwałość do 14 dni! Co t więc oferuje nam MANIROUGE? W dzisiejszym poście przybliżę Wam tę markę oraz ich produkty. 



MANIROUGE to "lakiery samoprzylepne", a więc nic innego jak naklejki na paznokcie. Co w nich takiego ciekawego? Przecież naklejki znamy nie od dziś, prawda? Do ich trwałości oraz jakości również można mieć wiele zastrzeżeń. Wiem, ponieważ sama nie jedne przerabiałam. 

Lakiery samoprzylepne to naklejki termiczne, a więc takie  które aplikuje się po podgrzaniu. Do tego celu służy mini heater, który należy podłączyć do prądu. Pod spodem mamy wiatraczek oraz nóżkę na której się go stawia. Dzięki temu nie przegrzeje nam się silniczek, choć z tego co sama zauważyłam najlepiej zaraz go wyłączać po podgrzaniu naklejki. Dodatkowo jest w ślicznym , różowym kolorze <3 



Do wyboru mamy gotowe boxy z zestawem produktów potrzebnych do wykonania manicure z wykorzystaniem naklejek MANIROUGE. Oczywiście jest możliwość samodzielnego kupna poszczególnych elementów. Ofertę znajdziecie http://www.manirouge.com/kategoria/zestawy

W moim zestawie znalazły się:

- mini heater Manirouge + kabel zasilający
- metalowe radełko
- gumowe kopytko
- pilnik płytka 180/240
- polerka 1200/4000
- oliwka do paznokci
- odtłuszczacz 
- 6 zestawów naklejek 





Całość przyszła jak widzicie pięknie zapakowana w różowe pudełko ze wstążeczką i listem. W liście "do mnie" znalazł się jeszcze listek z dodatkowymi naklejkami..



Jak prawidłowo aplikować naklejki Manirouge ? 

Powiem Wam, że widząc je wcześniej w internecie byłam pewna że będzie ciężko. Ale szybko okazało się, że jest inaczej. Dla mnie pomocny bardzo okazał się film instruktażowy znajdujący się na stronie MANIROUGE. Później już sama aplikacja szła gładko.

Zanim zaczniemy nanosić naklejki musimy odsunąć/wyciąć skórki. Zmatowić dokładnie płytkę paznokci i ją odtłuścić. Wybieramy naklejkę , która jest mniejsza od płytki wybranego paznokcia i przecinamy ją na pół. Odklejamy i podgrzewamy 5-6 sekund najlepiej przyklejając ją uprzednio kawałeczkiem do wykałaczki, czy też tak jak ja do radełka. Kiedy naklejka zrobi się elastyczna naklejamy ją na paznokieć. Bardzo ważne jest aby naklejka nie nachodziła na skórę w żadnym miejscu oraz aby ją dobrze docisnąć. Najlepiej według instrukcji znajdującej się na stronie, czyli góra - dół i dopiero na boki.. Do wygładzania świetnie się u mnie sprawdza gumowe kopytko, choć pierwszy raz robiłam to po prostu palcem. Jeśli zdarzy się że naklejka przyklei się nierówno, albo się pomarszczy, łatwo ją uratować poprzez ponowne podgrzanie. Po skończonej aplikacji można ją jeszcze podgrzać na palcu. Ja tak robię.  Wracając do aplikacji, kiedy ją przykleimy ( zaokrągloną częścią do palca) nadmiar spiłowujemy za pomocą pilnika 180/240 . Bardzo ważne aby robić to ruchem z góry do dołu a nie jak podczas piłowania paznokci. Na koniec polerujemy krawędzie polerką, dzięki czemu eliminują się wszystkie zadziory, które mogłyby ewentualnie haczyć.



Jak usunąć naklejki Manirouge?

1. Nałóż oliwkę Manirouge u nasady paznokcia. Możesz zastosować także olej kokosowy.
2. Podważ naklejkę drewnianym patyczkiem lub ściągaczką.
3. Delikatnie, wprowadzając oliwkę pod naklejkę, ściągnij ją. 
4. Nie odrywaj naklejki siłą, ponieważ możesz uszkodzić swoją płytkę paznokcia.

Pierwszą aplikację robiłam przed obejrzeniem instrukcji. Tak to jest jak człowiek niecierpliwy. Na co warto uważać? Na dokładne nanoszenie naklejki i jej dociśnięcie. Piłujemy góra/ dół a nie na boki. Ja robiłam to w ten sposób za pierwszym razem i zastanawiałam się dlaczego ciągle mam nowe zadziorki i nie mogę się ich pozbyć, a w efekcie zniszczyłam naklejki na kilku paznokciach. 
Denerwujące jest dla mnie zostawanie kleju na paznokciu po ściągnięciu naklejki. Trzeba to później solidnie zetrzeć.


Ogólnie uważam, że naklejki MANIROUGE są bardzo ciekawym pomysłem na manicure . Sam wybór naklejek jest ogromny , w sklepie http://www.manirouge.com/ jest  ponad 200 wzorów a każdy ciekawszy od drugiego! Jeden zestaw naklejek pozwala na wykonanie 4 aplikacji na paznokcie dłoni lub stóp. Sama technika ich nakładania wbrew pozorom nie jest trudna, ważne aby być w tym dokładnym. Trwałość zdążyłam wypróbować max 7 dni, z tym że zmieniałam je po prostu na inny wzór. Myślę więc że z dużym prawdopodobieństwem wytrzymają  obiecane dwa tygodnie.

Cieszę się że mogłam poznać taką technikę upiększenia paznokci. Na pewno będę korzystać z naklejek termicznych w dalszym ciągu i chętnie dokupię inne wzory.
A czy Wy znacie już naklejki termiczne MANIROUGE? Co sądzicie o takim manicure? 

Pozdrawiam.
Malinka 








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka