Włosowy wtorek - MORE BLOND SPULUNG

Witajcie!

Jak wiecie posiadam włosy w kolorze blond. Kiedyś powiedziałabym że mam włosy w kolorze jasnego blondu, ale w międzyczasie spotkałam kilka osób o włosach niemal białych. Przy takim odcieniu moje określiłabym jako średni blond. 
Nigdy nie farbowałam włosów , nie rozjaśniałam i nie czuję takiej potrzeby. Dobrze się czuję jako naturalna blondynka, jakkolwiek by to nie brzmiało:) 
Kolor włosów a właściwie odcień i złote refleksy pojawiają się same w okresie letnim, od słońca.Zimą natomiast stają się ciemniejsze. Pod karkiem znajdą się nawet brązowe i rude :) 
Jakiś czas temu dostałam od mamy odżywkę do blond włosów, która okazałą się  produktem rozjaśniającym. 


MORE BLOND SPULUNG Balea


"Słońce i słona woda to najbardziej naturalne metody nadania jasnych refleksów włosom blond. Ale kto ma możliwość leżeć ciągle na plaży? Promienny, rozświetlony blond masz teraz w zasięgu ręki w postaci wysokiej jakości profesjonalnych produktów Balea Professional More Blond. 
Odżywka przeznaczona do rozjaśniania włosów. Efekt rozjaśnienia włosów widoczny po 3 do 5 użyciach. Dzięki filtrom UV chroni barwę włosów. Dodaje włosom elastyczności i blasku. Wygładzając włosy sprawia, że mają większy blask. Ułatwia rozczesywanie włosów."


Jak widać na załączonym obrazku odżywka znajduje się w tubie, bardzo miękkiej , stawianej na nakrętce, zamknięcie typu "klik". Szata graficzna w słonecznym kolorze od razu pokazuje że to produkt do blond włosów. Swoją drogą Balea ma całe linie produktów z serii do włosów blond czy też czarnych.



Odżywka jest żółtego koloru o średniej gęstości konsystencji. Nie spływa z dłoni a wydobycie z opakowania nie sprawia trudności. 


Skład:



Jak wspomniałam na początku nie rozjaśniam włosów, ale w ten produkt zostałam w zasadzie wmanewrowana ;) Kiedy dostałam tę odżywkę nie przyszło mi do głowy tłumaczyć słów zawartych na opakowaniu, przyjęłam że to odżywka do włosów blond po prostu. Dopiero niedawno , szukając opisu producenta do tego postu dotarło do mnie że to produkt rozjaśniający.
Zapach tej odżywki jest strasznie chemiczny. Na początku nie wiedziałam co mi w nim nie pasuje, ale kiedy dotarło do mnie że to odżywka rozjaśniająca olśniło mnie - to pachnie właśnie takim rozjasniaczem, może nieco chlorem przełamanym nutą czegoś słodkiego. Dzięki temu nie śmierdzi bardzo nachalnie ale wciąż nie jest to ładny zapach, który trochę się na włosach utrzymuje.

Odżywka na włosach trzyma się dobrze. Ja nie dawałam jej zbyt dużo czasu , ot 5 -7 minut na głowie i zmywałam. Przy okazji warto wspomnieć, że nakładałam ją jak każdą odżywkę tylko na długość włosów omijając skalp. 
Już podczas spłukiwania włosy były gładkie to jest dla mnie plus. Po wysuszeniu bez problemu się rozczesywały ( stosowałam ją z dwoma różnymi szamponami ) , więc tu też plus jak przy przyzwoitej odżywce być powinno.
Ogólna kondycja  włosów po jej zastosowaniu też była bez większych zastrzeżeń. Włosy były gładkie, nie obciążone ale dociążone jedynie czego trochę mi brakuje to połysku. 

Natomiast jeśli chodzi o efekt rozjasnienia to nic wielkiego nie zauważyłam. Najpierw wcale się włosom pod tym kontem nie przyglądałam ale nawet teraz nie widzę jakiegoś rozjasnienia. Ewentualnie mogę przyznać że podkreśla lekko blond refleksy na moje czuprynie i tyle.

Podsumowując odżywka rozjaśniająca okazała się przeciętną acz całkiem przyzwoitą odżywką do włosów blond, która nie rozjaśnia ale podkreśla kolor włosów. Myślę że byłaby dobra dla osób farbujących włosy jako produkt podtrzymujący kolor. Jeśli jakąś blondynkę ciekawi ten produkt to spokojnie może kupić. Sprawdzi się jako zwykła odżywka ale rozjaśnienia nie oczekujcie. 

Cena to ok 10 zł w drogeriach polskich, natomiast wiadomo w DM odpowiednio taniej :) 

Stosował ktoś z Was tę odżywkę? A może u kogoś sprawdziła się cała seria tych produktów. Ja pamiętam szampon z tej serii.  Dwa lata temu spowodował wypadanie włosów na naszych głowach, choć możliwe że trafiliśmy wtedy produkt z "ulepszonym" składem. Wiem że wiele osób było z niego zadowolonego a u nas było łysienie:/ 

Pozdrawiam Was ciepło.
Malinka



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka