Szkoła językowa Angloville.


Witajcie!

Dziś nie kosmetycznie , za to edukacyjnie.  Żyjemy w takich czasach ,że bez znajomości języka obcego coraz trudniej. Nie tylko przydają nam się podczas bezpośrednich kontaktów z obcokrajowcami ale również w codziennym życiu.



Ja, szczerze powiadam Wam,że języków obcych nie znam. Tak, wstyd i hańba i ujma jeszcze w tych czasach nie posiadać umiejętności komunikacji w obcych językach! Na swą obronę powiem,że bardzo żałuję, iż nie wykorzystałam możliwości do ich nauki.

Owszem chodząc do szkoły uczyłam się języka niemieckiego i nawet mi to szło, ale było to tak dawno że pamiętam jedynie pojedyncze określenia.
Na kolejnym etapie swojej krótkiej edukacji miałam możliwość nauki języka francuskiego. Miałam możliwość, którą paskudnie zaprzepaściłam wybierając w owym czasie wagary zamiast lekcji.
Odkąd moje córki chodzą do szkoły pomagam im na ile mogę w nauce języka angielskiego, a właściwie to pomagam już tylko młodszej, bo starsza sobie radzi. Przy czym moja pomoc polega jedynie na wkuwaniu słówek/zwrotów .


Z powyższych języków myślę ,że najważniejszy bo też i najbardziej uniwersalny jest język angielski.



 W czym pomaga nam znajomość języka angielskiego?

Daleko nie szukając, wczoraj stojąc w kolejce przed kioskiem RUCH-u blokował tę kolejkę pan, który przyszedł zarejestrować numer. Cała sprawa było o to,iż telefon tegoż pana wyświetlał informacje w języku angielskim których nie rozumiał i miał pretensje do sprzedawcy , który mu nie pomógł ponieważ też nie znał języka.

Wiele opisów na kosmetykach również jest w obcych językach , instrukcje obsługi , strony/programy w internecie.
A zakupy na  AliExpress ? Nie oszukujmy się , tłumacz i jego wersja opisów tam wcale zbyt wiele nie daje. A co więcej nie znając języka angielskiego raczej nie da się zapytać o kolor, rozmiar czy cokolwiek.

Ja przez brak znajomości języka odpuściłam sobie jeden przedmiot. Zamawiałam dwie sztuki a przyszła jedna. Nie zbankrutowałam ale jednak złość na siebie pozostała.

A hasztagi na instagramie? Można się śmiać - bosze ileż ja się zawsze zastanawiam zanim coś tam wklepie nie po polskiemu. A i tak nie raz i nie dwa byki robiłam ;) Dobrze jak córka starsza w domu to jej się pytam jak jest jakieś słówko poprawnie .

Wczasy za granicą! Co prawda jeszcze na takowych nie byłam, ale kto wie co mnie w życiu jeszcze czeka. W końcu dopiero kilka lat temu przekroczyłam 30 stkę :)
I co? I bez języka ani rusz.


Jak najskuteczniej uczy się języków obcych? Oczywiście przebywając wśród osób, które na co dzień takim językiem władają.  Najlepiej było by wyjechać np. do Londynu, ale jest też inne rozwiązanie.

Szkoła językowa Angloville .

Organizuje najbardziej zindywidualizowane kursy języka języka angielskiego w Europie: kursy językowe dla dorosłych w Polsce i za granicą, obozy językowe dla młodzieży oraz intensywne, stacjonarne kursy angielskiego w Warszawie. Stawia na komunikację „1 na 1” z native speakerami.
Ich flagowy program „Angielska Wioska”, składa się z 6 dni intensywnego wyjazdu językowego z native speakerami i daje podobne efekty, co miesiąc spędzony w Wielkiej Brytanii.

Główne cechy wyjazdów językowych Angloville to:

- Intensywny kurs angielskiego prowadzący do konkretnego celu – przełamanie bariery w mówieniu
- 6-7 dni całkowitego „zanurzenia w języku” w Angielskiej Wiosce
- 70 godzin praktycznych zajęć „1 na 1” (lub „2 na 1”)
- Różne akcenty w 1 miejscu (UK, USA, Irlandia, Australia)

Program jest skuteczny dzięki zamieszkaniu w anglojęzycznym środowisku w Angielskiej Wiosce. Ciągłemu kontaktowi „1 na 1” (lub „2 na 1”) z native speakerami.Obowiązuje też zakaz mówienia po polsku. Ćwiczone są umiejętności praktyczne takie jak dyskusja, debata, negocjacja, prezentacja oraz różne sytuacje życiowe.
Szkoła posiada kilka ofert w zależności od potrzeb i wieku zainteresowanych.

Angielska Wioska - Wyjazdowy program dla dorosłych składający się z 70h konwersacji "1 na 1" z native speakerami w 6 dni.

Angloville Junior - Wyjazdowy program dla młodzieży (12-19 lat). 7 dni, 70 godzin konwersacji "2 na 1" oraz "1 na 1" z native speakerami.

Angielska Wioska Kids - Wyjazdowy program dla dzieci w wieku 7-11 lat, składający się z 60 godzin zajęć z native speakerami w 7 dni.

Tandem House - Wyjazdowy program dla dorosłych składający się z 70 godzin konwersacji w formule "2 na 1" z native speakerami w 6 dni.

Angloville Weekend- 3-dniowy program w Warszawie to ponad 25 godzin intensywnych zajęć w formule "1 na 1" z native speakerami.

Angloville Warszawa - Indywidualne i grupowe szkolenia językowe prowadzone przez native speakerów metodą Angloville.

Programy dla firm - Autorskie szkolenia językowe dla firm prowadzone przez native speakerów Angloville.

Myślę , że to ciekawy pomysł na podszkolenie swojej znajomości język angielskiego. Jest to ciekawa propozycja zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych.
Szczegółowe informacje znajdziecie na stronie http://angloville.pl/

A jak Wy sądzicie? Warto pomyśleć o takim wyjeździe? A może ktoś z Was już był i może podzielić się swoimi wrażeniami?

Pozdrawiam Was serdecznie.

Malinka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka