Każda część ciała będzie o nie wołała!

Witajcie!

Wszyscy już znamy albo choć słyszeliśmy o dobroczynnych działaniach produktów naturalnych. Ja również słyszałam i sama chętnie po takie najbliższe naturze produkty kosmetyczne sięgam. 
Myślę ,że produktem który powinien znaleźć się w każdym domu jest masło kosmetyczne.

Co to jest masło? To nic innego jak olej kosmetyczny w stałym stanie skupienia. Właściwości masła kosmetyczne posiadają takie same jak oleje a  jedynie konsystencja ich jest bardziej "stabilna". 

Rodzaje maseł kosmetycznych są różne i każdy znajdzie odpowiednie dla siebie, według potrzeb swojej skóry czy upodobań .

Dziś opowiem Wam w kilku słowach o maśle kokosowym, którego zaczęliśmy używać kilka tygodni temu i już nie wyobrażamy sobie aby mogło go zabraknąć w naszym domu.

MASŁO KOKOSOWE NATURALNE ESENT.PL



"Masło kokosowe ( olej kokosowy rafinowany )

Pomimo nazwy jest to olej roślinny, otrzymywany przez tłoczenie i rozgrzanie kopry – twardego miąższu orzechów palmy kokosowej.W temperaturze poniżej 25 stopni przybiera wygląd przypominający ścięty biały tłuszcz."

"Masło kokosowe nie tylko nawilża, ale też zapobiega wysychaniu skóry. Zalecany do stosowania na skórę suchą z objawami łuszczycy, egzemy, atopowego zapalenia skóry. Błyskawicznie się wchłania. Nie pozostawia uczucia tłustości, pozostawia skórę nawilżoną, miękką i gładką, maskując jej niedoskonałości ( wyrównuje kolor naskórka, usuwa ciemne przebarwienia)."

Opakowanie naszego masła kokosowego wygląda niepozornie. Przeźroczysty, plastikowy pojemnik z estetyczną etykietą na nakrętce.



W środku skrywa się 200ml tego uniwersalnego cudu natury. Konsystencja "na dzień dobry" była stała. Białe, twarde masło ciężkie nawet do wydobycia. Bez zapachu. 



Po odczekaniu dłuższego czasu w ciepłym pomieszczeniu masło zaczęło się robić bardziej miękkie a z czasem wręcz się rozpuściło.

Należy tu mieć na uwadze, że konsystencję zmienia bardzo łatwo i pamiętajmy aby przechowywać je w takiej temperaturze jakiej konsystencji oczekujemy.

My trzymamy w łazience gdzie ani za ciepło nie jest ani za zimno i swobodnie możemy nabierać masło w formie stałej, która pod wpływem ciepła ciała rozpuszcza się . A kiedy zdarzało nam się go zostawić w miejscu, gdzie jest wyjątkowo ciepło i rozpuszczało się to je wkładałam poprostu do lodówki.

Masło kokosowe ma wiele zastosowań. Można używać go zamiast kremu do twarzy, jako balsamu do ciała czy też robić z niego maski na włosy. Stosować go można samodzielnie bądź jako dodatek do gotowych produktów kosmetycznych. Fantastycznie nawilża usta, niweluje twardość  i suchość pięt ( sprawdziłam na sobie) .  
Osoby z suchą cerą mogą stosować je jako produkt do demakijażu. Ja z moją cerą nie odważyłam sie go w ten sposób używać. 

Co ważne dla mnie, polubiła masło kokosowe i stosuje regularnie moja młodsza córka na całe ciało. Ja również stosuję je na ciało, fantastycznie sprawdza się po depilacji oraz jako nawilżacz do suchych włosów ( tu również mowa córci) . Wcieram masło dokładnie we włosy i zmywam po 30-40 minutach szamponem . Włosy są miękkie, gładkie i nie ma tego "siana" w dotyku. 
Dobrze sprawdza się również w przypadku suchych skórek wokół paznokci. 

Rozprowadza się z łatwością. Jak to masło/olej natłuszcza skórę, ale rzeczywiście nie pozostawia  uczucia tłustości jak po olejach. Sama skóra staje się nawilżona, ( na pewno sprawdzi się u osób z bardzo suchą skórą) gładka i miękka. 

Podsumowując jest to produkt do wszechstronnego stosowania. Od stóp po same włosy. Naturalny, bezzapachowy, bezpieczny. Jak w tytule każda część Waszego ciała , będzie o niego wołała i na pewno podziękuje Wam za niego pięknym wyglądem. Ja już zamówiłam większe opakowanie dla nas i jedno dla Was, bowiem właśnie to masło jest jedną z nagród w rozdaniu na facebooku na które Was zapraszam.

Masło kokosowe można kupić w wielu sklepach z produktami naturalnymi.
Ja swoje kupiłam w Esent.pl za całe 9,90 zł za 200g . Ceny jednak bywają różne ale wydaje mi się ,że mimo wszystko oleje/masła kokosowe są cenowo przystępne bez względu na miejsce zakupu.

A skoro dziś tak blisko natury to chciałam Was jeszcze zaprosić do http://mikroorganizmy.com.pl/ .
Jest to sklep z właśnie takimi naturalnymi produktami. Znajdziecie tam wszystko od probiotyków, witamin, suplementów przez oleje , nawet słodycze słodzone  ksylitolem, po tofu. I wszystko w przystępnych cenach .

A czy Wy znacie wspaniałe działanie masła kokosowego? Do czego je wykorzystujecie? Piszcie śmiało.

Pozdrawiam Was cieplutko.
Malinka ..



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka