Fototapety - naklejki.

Witajcie Kochani,

Przy niedzieli post niekosmetyczny.Jak wspominałam na fb oraz kilka postów temu na blogu chodziła za mną myśl posiadania fototapety.I udało się.Na początek zdecydowałam się na coś do kuchni.W dodatku wybrałam wersję dla leniwych czyli naklejkę, gdzie nie trzeba bawić się już w smarowanie klejem ;) 

Swojego wyboru dokonałam w sklepie Redro.pl gdzie spędziłam pół dnia próbując zdecydować się na konkretny wzór.I tak wpadłam na pomysł,że zamiast na ścianę (gdzie przy wymiarach mojej kuchni ścian niewiele;) ) dam "nowe życie" naszej staruszce lodówce.

Ostatecznie mój wybór padł na wersję :



Wymiary wybrałam większe niż lodówka bo 150x150 cm. dzięki czemu wyszły dwie niezależne naklejki z których każda pasuje do naklejenia osobno , choć oczywiście jako jeden wzór efekt jest jeszcze lepszy .

Przesyłka przyszła zapakowana w solidną tubę. Dodatkowo w środku zabezpieczona folią i papierem tak ,że na pewno rogi nie przyjdą pozaginane.





Faktura naklejki jest ciekawa.Nie jest typowo gładka ale tak leciutko chropowata dzięki czemu wydaje mi się ( choć jeszcze nie sprawdzałam) jest zmywalna.

Samo przyklejenie jej nie jest tak trudne jak się spodziewałam .Polecam jednak mieć kogoś do pomocy.Ja naklejałam sama:) Plus taki,że można ją w trakcie odkleić i poprawić - jak by coś nam nie wyszło .


Koszt takiej naklejki o wymiarach 150x150cm to ok 150 zł a efekt proszę:)




Musicie mi wybaczyć , moja kuchnia daje ograniczone pole manewru i ciężko było nawet mi - takiemu chudzielcowi wbić się w ścianę ,żeby objąć obiektywem całość:)

Teraz planuję zakup takiej dekoracji do salonu. Już się nie boję,że nie podołam nakładaniu i na pewno wybiorę wersję w formie naklejki.

Jeśli planujecie na wiosnę odświeżenie Waszych pomieszczeń w domu to zapraszam Was serdecznie do Redro.pl . Wybór ogromny , więc zanim wejdziecie na stronę najpierw zaopatrzcie się w kawę i może ciasteczka:) .W dodatku ceny są tam bardzo przystępne i nawet mąż sknerus nie marudził jak mu powiedziałam ,że chcę kupić do salonu :)
Wśród produktów znajdziecie tam naklejki do sypialni,pokoju dziecka, kuchni, łazienki , naklejki na lodówkę a nawet na laptopa.
Ja wciąż jeszcze nie mogę się zdecydować na konkretną ale myślę nad wyborem między makami,bambusami i schodami .






A czy Wy lubicie takie dekoracje w mieszkaniu? Podobają Wam się fototapety na ścianach czy też meblach? 

Pozdrawiam Was serdecznie .

Malinka .

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka