Duet Nivea Repair&Targeted Care

Witajcie,
Dzięki BlogMedia jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania zestaw nowość Nivea , zestaw szampon i odżywkę .




Nowy szampon NIVEA Repair & Targeted Care to produkt, który dzięki nowoczesnej technologii KERADETECT™, nie tylko pielęgnuje włosy, ale przede wszystkim precyzyjnie je regeneruje. Odpowiedzialne za to są aż trzy składniki: pantenol, czyli prowitamina B5, płynna keratyna i aktywne cząsteczki regenerujące. Ostatni składnik to substancja naładowana dodatnio, podczas gdy uszkodzone fragmenty włosa zawsze posiadają naładowanie ujemne – to pozwala im się przyciągać i precyzyjnie trafiać cząsteczkom regenerującym w miejsca z ubytkami, które najczęściej występują na końcówce włosa.

Nowa odżywka z linii NIVEA Repair & Targeted Care idealnie uzupełnia działanie samego szamponu. Używając odżywki zapewniasz włosom, nie tylko zdrową kondycją na zewnątrz, ale pozwalasz wnikać składnikom głęboko w jego strukturę. Warto używać odżywki dopasowanej do szamponu. Wówczas działanie obu produktów uzupełnia się, dając efekt jeszcze piękniejszych, zregenerowanych włosów na co dzień.


Opakowania obu produktów, choć kolorystycznie są typowe dla Nivea to mają  bardziej opływowy , zgrabniejszy kształt. Mieszczą mi się bez problemu w mojej małej dłoni.
 Nieco kłopotliwe w obsłudze są zamknięcia.Nie wiem czy tylko ja mam z tym problem ale ciężko podważyć mi zamknięcia .

#nowość #nivea


Zapach mają przyjemny , ale nie kojarzący się z niczym konkretnym. Ot zapach szamponu :)

Konsystencja dość gęsta. Szampon ma perłowy kolor .

szampon 

odżywka
Składy.

Szampon:


Odżywka:


Używam tego zestawu co drugi dzień, plus używała go też córka ( obie mamy włosy łatwo przetłuszczające się) .Od dwóch tygodni. Przy czym powinno wystarczyć produktów na jakiś tydzień jeszcze stosowania.

Szampon dobrze się pieni , odżywka łatwo spłukuje.Odżywkę , choć początkowo się bałam , stosowałam na całej długości włosów i na głowie.

Muszę przyznać,że ten duet spisuje się całkiem przyjemnie.Włosy łatwo się rozczesują i już nawet na wilgotnych widać ,że są gładsze.
Po wyschnięciu włosy są "ujarzmione".Gładkie ale bez efektu klapniętych włosków ( tego właśnie się obawiałam nakładając odżywkę również na głowę ). Lekkie i puszyste .I potrafią utrzymać się w tym stanie do 3 dni ,a dla moich włosów to naprawdę niezły wynik :)
Plus za brak łupieżu po ich zastosowaniu .

Podsumowując ten drogeryjny zestaw, produkty spisują się dobrze. Oczyszczają, nie przyspieszają przetłuszczania a włosy wyglądają zdrowiej i takie też wydają się być "w dotyku".

A Wy stosowaliście już zestaw Nivea Repair & Targeted Care ? Jakie wrażenie na Was zrobił? 

Pozdrawiam Was serdecznie.
Malinka 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka