Liv Delano - krem suflet do ciała .

Witajcie,

Prawdziwe nawilżenie skóry za niewielką cenę i z przyjemnym dla noska zapachem?Tak to jest możliwe.
Liv Delano posiada w swoim asortymencie produkt, który odpowiada powyższym stwierdzeniom w 100%.

Intensywnie nawilżający krem-suflet do skóry ciała .






Składniki aktywne:
Organiczne oleje sojowy i z otrąb ryżowych - zmiękczają i odżywiają skórę, przywracając jej gładkość i satynową miękkość. 

Kwas hialuronowy, kompleks ekstraktów z alg i witamina F  - zapewniają skuteczne i długotrwałe nawilżenie, łagodzą suchość, łuszczenie i uczucie ściągania. 

Ekstrakty z aloesu, rokitnika, lukrecji, babki, nagietek, szałwia i olejek z mięty pieprzowej – koją delikatną skórę ciała, dając przyjemne uczucie świeżości i komfortu. 

0%  - oleju mineralnego, gliceryny, sztucznych barwników, parabenów. 100% - naturalne oleje.


Krem-suflet ( już to przyjemnie brzmi :) ) znajduje się w 250 g ,okrągłym, plastikowym pojemniku.
W środku zabezpieczony sreberkiem co gwarantuje nam ,że nikt przed nami paluszków tam nie pchał.





Po otwarciu w nozdrza uderza nas przyjemny ,podobny do zapachu kremu KLIK zapach.Ni to słodki ni kwaskowy , trudno mi go opisać ale pachnie ładnie.A może ktoś z Was zna ten krem i podpowie mi czym on właściwie pachnie? 

Sam krem jest białego koloru o gęstej konsystencji.




Nakłada się go bezproblemowo,choć na całkowite wchłonięcie w skórę trzeba trochę poczekać.
Rekompensuje nam to jego działanie. Skóra po jego zastosowaniu jest naprawdę mocno nawilżona i utrzymuje się ten stan przez długi czas. Nakładając go po wieczornej kąpieli skóra jest wyczuwalnie nawilżona aż do następnego wieczoru.W dotyku miękka i aksamitna. Uwielbiam ten stan i niewiele balsamów daje takie efekty na skórze. Wydajność? Przy codziennym stosowaniu na całe Malinkowe ciało wystarczy na miesiąc .
Spokojnie można go też używać jako kremu do stóp i rąk - sprawdzałam .
Moja skóra nie sprawia mi większych problemów ,ale poleciła bym go również osobom z suchą skórą.
Podsumowując, ja jeszcze do niego powrócę. Cena ok 14,50 zł w sklepie Grota Bryza , świetny poziom nawilżenia ,aksamitna i delikatna w dotyku skóra,zapach który uprzyjemnia używanie sprawiają ,że polecam Wam serdecznie ten krem. 
A może już go znacie? Jakie na Was zrobił wrażenie? Może inne produkty Liv Delano możecie mi polecić ? To drugi produkt tej firmy który poznałam i powiem Wam,że mam chęć na więcej.

Pozdrawiam Was serdecznie.
Malinka





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka