Malinkowa lista prezentów

Witajcie Kochani!

Za świętami Bożego Narodzenia nie przepadam z różnych względów. W Św. Mikołaja wierzyć przestałam bardzo wcześnie kiedy odkryłam,że prezenty schowane są w szafie ,a niedługo później sama pomagałam pakować takowe dla "maluchów" ( jestem w końcu najstarsza) .

Moje córki w Mikołaja wciąż wierzą mimo prawie nastoletniego już wieku i co roku piszemy "internetowy" list do niego z listą prezentów, które zazwyczaj znajdują się później pod choinką dokładnie takie jakie sobie wybrały. 

Pomyślałam więc ,że i ja stworzę swoją listę prezentów do św. Mikołaja a nóż mój Mikołaj przeczyta ;) 



Drogi Mikołaju ,
w tym roku byłam wydaje mi się bardzo grzeczna. Mało kłóciłam się z mężem ( czasem po prostu się nie dało na niego nie fuknąć) ,byłam cierpliwa w stosunku do córek ( a sam wiesz jak potrafią zaleźć za skórę)i nawet okazałam wyrozumiałość w stosunku do teściów ( za to należy mi się coś ekstra) .

Jestem kobietą i wiem jak ciężko znaleźć prezent dla osobników płci pięknej, który by się naprawdę obdarowanej spodobał dlatego chcę Ci trochę pomóc.

Pierwszą z rzeczy którą chętnie pod choinką bym widziała jest zestaw startowy do hybryd.
Dla ułatwienia podaję nawet gdzie taki znaleźć;)

źródło http://allegro.pl/zestaw-manicure-hybrydowy-9x-lakier-uv-lampa-akc-i5023446859.html

Zestaw niebanalnych kieliszków do szampana , których wciąż w naszym domu brak.

źródło http://witeks.pl/witeks.komplet.kieliszkow.krysztal.szampan.6szt..kolorowekrysztaly.krysztaly/products/item/5801


Nie pogniewała bym się też za siedzisko choćby takie z tej strony, która oferuje  meble szkolne .
Od dawna marzy mi się coś w tym stylu na wylegiwanie się w długie zimowe wieczory.

źródło http://akma-niedomice.pl/pufy-siedziska-materiace/691-siedzisko-gruszka.html

Marzy mi się też mineralny puder naturalny .Nic tak nie wykańcza makijażu jak puder ,ale "zwykłe" mnie zapychają dlatego chętnie sprawdziła bym taki naturalny.

źródło http://organeo.pl/product-pol-2653-Lily-Lolo-Jedwabny-Puder-Sypki-Flawless-Silk.html



I na tym zakończę .Prawda,że nie wiele chcę? :)

A co Wy byście chętnie zobaczyły w tym roku pod swoją choinką ?Piszcie, może i mnie coś jeszcze wpadnie w oko .

Pozdrawiam Was cieplutko.
Malinka 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka