Born Pretty Store - gadżety do zdobienia paznokci .

Witajcie.

Ładnych kilka tygodni temu znów otrzymałam przesyłkę z Born Pretty Store a w niej kilka gadżetów do stylizacji paznokci.




Tym razem wybór padł na naklejki wodne czy jak kto woli tatuaże do paznokci, szablon do wzorków oraz sondę.

Sona KLIK jest sporych rozmiarów, z jednej strony zakończona cieniutkim pędzelkiem a z drugiej kuleczką.Próbowałam coś "stworzyć" z jej udziałem jednak niewiele mi wychodzi.Ładnie robi pędzelek kreski a oba końce pomagają np.przy robieniu zdobienia wodnego.




Szablony KLIK wybrałam po obejrzeniu filmiku na stronie produktu.Wydawało się to takie proste i efektowne.W praktyce już tak łatwo nie jest niestety.
Na pasku znajduje się 12 szablonów w dwóch rodzajach. Przyklejamy je na wybrany ,pomalowany uprzednio paznokieć i malujemy .Po oderwaniu szablonu powinien pojawić się śliczny wzorek co niestety u mnie się nie udało mimo,że próbowałam wielokrotnie.
Warstwa wzorku wychodzi mi gruba i rozlewa się niestety.Nie umiem się tym obsługiwać jak widać.






Ostatnim produktem są naklejki wodne.KLIK Same naklejki wyglądają nieźle, kilka na dole i na górze po nałożeniu okazało się naklejkami kolorowymi w odcieniach błękitu, reszta daje efekt czarny.
Niestety są słabe jakościowo.Po pierwszym nałożeniu zmyły mi się już podczas pierwszego mycia naczyń. Za kolejnym razem dołożyłam już warstwę lakieru bezbarwnego co jednak przedłużyło ich trwałość na dwa dni.Po tym czasie zaczynają się po prostu ścierać. 







Jak wspomniałam nie udało mi się nic "stworzyć" przy pomocy tych gadżetów , nad operowaniem sondą jeszcze popracuje.Zdjęcie poniżej przedstawia efekt naklejek przy czym proszę o wyrozumiałość co do stanu paznokci i skórek. Nie umiem sobie już od dwóch tygodni poradzić z skórkami przy paznokciach :/



Ogólnie produkty z Born Pretty Store bywają ciekawe i płytki z szablonami podobają mi się. Nie oszukujmy się też, żeby coś wyszło przy pomocy takich gadżetów trzeba mieć trochę umiejętności a ja nie posiadam takich niestety.

Gdybyście miały ochotę sprawdzić osobiście asortyment Born Pretty Store to poniżej podaję Wam kod z którym Wasze zamówienie zmniejszy się o 10 %.


A jak u Was sprawdzają się produkty z tego sklepu? A może ma ktoś jakiś patent na użycie szablonu który przedstawiłam.

Ps.Kochani wybaczcie mi słabą jakość zdjęć, sama widzę że coraz gorsze wychodzą. Od kilku tygodni jestem bez swojego aparatu i robię zdjęcia staruszkiem.Ale już niedługo powróci naprawiony i zdjęcia będą wyraźniejsze, 

Pozdrawiam Was cieplutko.
Malinka 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka