Zamowinie z CnDirect

Witajcie ,

Dwa dni temu po ok 15 dniach w skrzynce znalazłam przesyłkę z CnDirect .

Zamówiłam sukienkę i komplet bransoletek  KLIK KLIK





Po pierwsze termin realizacji nawet dość szybki. Zamówiłam sobie też taniutki komplet pędzli ( ale to już nie w ramach współpracy) ,żeby sprawdzić jak szybko dochodzą przesyłki zamawiane prywatne .Jeszcze czekam, zobaczymy kiedy dojdzie :)

Zapakowane wszystko było porządnie. Sukienka w osobnej foli , bransoletki również. Dodatkowo złączone były plastikiem , który jednak szybko córcia zerwała. 

Bransoletki jak to bransoletki, Perełki to plastik, pozostałe łapie magnes więc metal :)
Tu nie mam się do czego przyczepić , jak na te parę groszy to prezentują się ładnie.Co prawda większość za duża na moje chude łapki, ale wykombinowałam,że jak pozakładam wszystkie a na koniec założę perełki na gumce to reszta nie zleci ;)







Sukienka...cóż tu mam mieszane uczucia.
Pierwsze wrażenie po zobaczeniu to taki "biedny" materiał" .Mi się kojarzy z sukienkami szytymi dla lalek .Ciocia kiedyś szyła mi i siostrze spódniczki z podobnego materiału :)
Ale ok, nie będę się czepiać , mi się nie podoba ale ja to ja.
Wykonanie ujdzie, nitek niewiele znalazłam,.









Kolejną problematyczną kwestią jest fakt, że sukienkę ciężko założyć. Mam rozmiar S, najmniejszy z dostępnych. Zarówno górą jak i dołem jest problem się w nią wcisnąć. Zamek jest umieszczony z boku , myślę że łatwiej było by gdyby był wszyty z tyłu.( tak jak pokazane na zdjęciach w sklepie).
A własnie , na modelce jest kompletnie inna sukienka niż na zdjęciach na końcu. Modelka ma zamek z tyłu, a już na zdjęciu poglądowym jest z boku.

Sukienka jest wąska w pasie , a materiał w ogóle się nie rozciąga.To sprawia ,że ciężko wcisnąć ramiona/biodra ( zależy którą stroną :) ) .Niemal słyszę jak trzeszczy podczas wciskania .
Dobrze też ,że tego biustu nie mam, bo zapewne nie wcisnęła bym się wcale :P

Jak już się w nią wbiłam okazało się ,że...... mam za krótki tułów:p 
Góra odsłania pół piersi których nie mam ewentualnie pół pushap - a na ramiączkach. Do zdjęć wykombinowałam sobie spięcie motylkami , ale jeśli mam ją nosić muszę zanieść do krawcowej do skrócenia .

Ach i jeszcze jedna kwestia , na zdjęciach KLIK dekolt jest wycięty do kształtu piersi a w rzeczywistości jest to zwykłe wcięcie pod szyję. Podobnie tył :/
Kolor to ciemny niebieski ( ładny) , jednak w zależności od światła widzę ,że prezentuje się różnie i wpada w błękit. 
Ok, czas na pokazanie Malinki - przód / tył / kręci się słabo :)








Przepraszam Was za to,że kiecka nie prasowana :) 

I jak Wam się podoba zamówienie z CnDirect?
Troszkę się rozczarowałam chwytami jakie zastosowali. Niestety sukienka jest inna niż ta zdjęciu , a w dodatku po "prawdziwych" zdjęciach na końcu strony z produktem ciężko bez wnikliwego przyjrzenia się  wywnioskować ,że jest to inna sukienka.
Do tego taki "lichy" materiał i szycie uniemożliwiające swobodne nałożenie. 
Szczerze mówiąc w naszym "Chińczyku" na miejscu, można kupić dużo lepsze sukienki w podobnych cenach.

A Wy zamawialiście coś z CnDirect? Jak Wasze wrażenia po zakupach? Może to po prostu moje takie "szczęście" ,że trafiam na takie wątpliwe "perełki" ? 
Zamawiałam z dwóch innych sklepów tego typu i też za pięknie z tym nie było:/

Pozdrawiam Was serdecznie i przepraszam za długość postu :)

Malinka










Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka