Nicole nr 141

Witajcie,

Jakiś czas temu dotarły do mnie perfumy Nicole.
Numer jaki wybrałam to 141 należący do grupy zapachów świeżych.





Nuty zapachowe : bergamotka, jaśmin, wanilia, pomarańcza, tuberoza, piżmo, drzewo sandałowe

Skład:


Eau de Parfum NICOLE 141 wzorowany jest na słynnym zapachu   Carolina Herrera / 212 Vip.
Niestety nie znam tych perfum, więc nie mam porównania .

Flakon z przydymionego szkła o pojemności 30 ml kosztuje 24,99 zł na stronie producenta KLIK.
Co więcej dostępne są również inne pojemności , najmniejsza 9ml kosztuje 13,99zł co jest dobrym sposobem na znalezienie swojego zapachu, bo jak wiadomo po samym składzie ciężko trafić :)



Kompozycja jaką ja wybrałam niestety nie do końca mi się podoba. Kierowałam się jaśminem, wanilią i piżmem przez co spodziewałam się bardziej słodkiego zapachu.
Ale jak wiadomo zapach jest kwestią indywidualną , myślę że Nicole 141 podobał by się mojej mamie.
Podoba się też mojej młodszej córce ;) 

Samo opakowanie eleganckie , bez zbędnych ozdób a rozmiar sprawia ,że zmieści się do każdej torebki.
Zapach w pierwszym momencie jest dość intensywny i duszący, ale już po krótkiej chwili zmienia się i można poczuć nieco słodyczy wanilii , jaśminu...
Trwałość niestety na mojej skórze jest niedługa. Tak naprawdę już po godzinie, góra dwóch przestaję go czuć.

Podsumowując Perfumy Nicole są niedrogie, prezentują się elegancko w swoim prostym flakoniku, poręczne i podręczne rozmiarowo:) Trwałość nie powala ,ale z drugiej strony to tylko odpowiedniki. 
Myślę ,że skuszę się na kupno kilku innych zapachów ale wersji najmniejszej szukając czegoś bardziej słodkiego.
A może Wy używacie perfum Nicole? Któraś z Was trafiła na taki typowo słodki, nawet przesłodzony zapach? 
Piszcie , łatwiej będzie mi wybrać :)

Pozdrawiam Was cieplutko.
Malinka 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka