Owocowa harmonia od Balea.

Witajcie :)
Mam nadzieję ,że jeszcze Balea Wam się nie znudziła ,bo dziś kolejny produkt tej firmy :)

Krem do rąk 'Owocowa Harmonia" Pitaja i mleczko kokosowe. 




Krem znajduje się w stojącej na "główce" miękkiej tubce.
Szata graficzna kolorowa,przyciągająca wzrok .



 Skład:


Kolor kremu mleczno biały a sama konsystencja treściwa i nie lejąca.


Zapach obłędny .Słodki zapach kokosa z jednocześnie lekko wyczuwalną kwaskową nutą .Może to ta pitaja :) W każdym bądź razie ,jeśli tylko nie jesteście przeciwnikami zapachu kokosa to zapach tego kremu na pewno Wam się spodoba :)

Krem jest bardzo wydajny ,niewielka ilość wystarcza na pokrycie całych dłoni .Co więcej przy małej ilości produktu wchłania się szybciutko a powłoka którą zostawia jest niemal niewyczuwalna. 
Kiedy nałożymy go więcej ,wchłania się dłużej ale wciąż jest czas krótki , dosłownie dwie minuty.
Pozostawia wtedy ochronną powłokę , która w dotyku może się wydać tłusta,jednak nie do konca taka jest.
Po większości kremów do rąk, po aplikacji nie ma szans żeby zasiąść przed laptopem i tymi nakremowanymi dłońmi sprawnie poruszać myszką w laptopie,prawda? 
A ja właśnie nałożyłam krem, półtorej minuty temu i mysz śmiga bez problemu :)

Bardzo dobrze nawilża moje dłonie , nie ma uczucia przesuszenia kiedy się cały wchłonie ( a miałam takie gagatki) .Po umyciu rąk komfort nawilżonej skóry dłoni pozostaje .Skóra jest miękka ,nawilżona i oczywiście pachnąca :)
Czego chcieć więcej od kremu za 1 niecałe 1 euro? :)

Ja polecam Wam ten krem serdecznie. 

Ps.Pisałam Wam ,że kuszą mnie buty z Zalando, prawda? A więc przez ,albo dzięki temu ,że istnieją programy crm , itp. które pomagają firmom w dotarciu z ofertą do klienta  i wyświetlają reklamy tego co oglądaliśmy na co drugiej stronie oraz e-mailach z promocjami w końcu skusiłam się na zakup.Nie mogłam patrzeć jak zerkają na mnie na FB z okienka i krzyczą - kup mnie, kup mnie ! I nawet tanio wyszło:)
Jako,że "nie wstawiam kradzionych zdjęć" pochwalę się jak dojdą ;)

Pozdrawiam.
Malinka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka