Tropical Dream od Balea

Witajcie!

Dziś w kilku słowach chcę Wam opowiedzieć jak spisuje się u mnie

Balea Shampoo Tropical Dream


Szampon zawiera ekstrakt z mango i ananasa a także kompleks witamin B3 i B5 pomagających włosom na dłużej utrzymać świeżość i lekkość.
Neutralne pH, produkt wegański, przebadany dermatologicznie, bez silikonów.
Nadaje się do każdego rodzaju włosów.



Skład:
balea

Szampon znajduje się w plastikowej butelce zamykanej na "klik",które działa bez zarzutu.

szampon do włosów,każdy rodzaj

balea,szampon,włosy


Konsystencja ok,nie przelewa się przez palce.Kolor lekko żółty.

Tropical Dream

Przyjemny,ale nie przesłodzony zapach owoców tropikalnych umila chwile z nim spędzone.
Moim okiem:

Pieni się dobrze.Skutecznie też myje włosy i skórę głowy.
Na włosach pozostaje słodki zapach szamponu który utrzymuje się u mnie do kolejnego mycia.

Na moich przetłuszczających  się włosach spisał się dobrze. Nieco gorzej na suchych włosach córki.
Mam wrażenie ,że mimo iż jest do każdego rodzaju włosów to suche włosy jakby dodatkowo wysuszał.
Bardzo ciężko było młodej je rozczesać bez użycia odżywki.U mnie też nie obyło się bez kilku szarpnięć.

Solo ,szampon jak szampon o przyjemnym zapachu.
Pachnie,myje ,nie podrażnia ,nie powoduje łupieżu.
Podejrzewam ,że użyty z odżywką do kompletu byłby lepszy.
Ja wykończam go używając jeszcze odżywki,bądź olejku Orofluido ( kupiłam ,nie mogłam o nim zapomnieć :) ).

Czy kupię ponownie ,nie wiem. Chyba jednak poszukam innych nowości:)

A Wy miałyście do czynienia z tym szamponem?
Jakie na Was zrobił wrażenie? Spisał się czy nie? :)

Pozdrawiam Was serdecznie.
Malinka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka