Rozdanie.

Witajcie:)

Dzisiaj mam dla Was :
 ROZDANIE

Tak jak pisałam w poprzednim poście do wygrania miała być maskara Rimmel Wonder'Full .
I maskara ta do wygrania będzie.
Jednakże wchodząc dziś na bloga zobaczyłam taką oto piękną liczbę obserwatorów:



Dziękuję Wam pięknie że ze mną tu jesteście i wciąż Was przybywa !

Z tego właśnie powodu pomyślałam,że maskara to mało i do wygrania oprócz niej będą jeszcze trzy produkty NIESPODZIANKI.
W końcu kto nie lubi niespodzianek ?:D
A więc zaczynamy.
Zasady banalnie proste.

Wystarczy być publicznym obserwatorem bloga 2losy
Można aczkolwiek nie trzeba udostępnić informację o rozdaniu w formie banera, a dla nieposiadających bloga - na Fecebooku 2 losy.
Dodatkowo osoby które obserwowały bloga przed rozdaniem dostają 2 losy 
 Łącznie  W sumie do zdobycia 6 punktów.

Zgłaszać się należy według schematu:

1. Obserwuję jako:
2.Udostępniam informację o rozdaniu:( link):
3.Obserwowałem przed rozdaniem:
4. Adres e-mail:



Regulamin:
1.Nagrody w rozdaniu funduje organizator czyli ja:)
2. Koszt wysyłki pokrywam jedynie na terenie Polski.
3. Zabawa trwa od 23.09.2014 do 12.10.2014 do godziny 24.00.
4.Wygrywa jedna osoba maskarę plus trzy produkty niespodzianki.
5.Wyniki podam w ciągu trzech dni po zakończeniu rozdania.
6. Do zwycięzcy wyślę wiadomość z prośbą o dane adresowe.
7.W przypadku braku odpowiedzi od zwycięzcy w ciągu 3 dni wylosuję kolejną osobę.

Zapraszam do zabawy!!! :)


Pozdrawiam.
Malinka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka