Wesolych Świąt i kilka zakupów :)

Witajcie!
Dziś już sobota, Wielkanoc.
Ostatnie dni wypełnione były co do minuty ale po świętach wracam z regularnymi postami.
Dziś zanim złożę Wam życzenia chciałam pokazać co ostatnio kupiłam choć nie wszystko jeszcze doszło.

Na początek lakiery które skradły moje serce a właściwie paznokcie.
Kupiłam dwa lakiery Eveline  mini MAX
O ich więcej wkrótce:


To z kolei zakupy z Tulsi
Krem odżywczy do twarzy na który skusiła mnie recenzja na jednym z blogów oraz Mydło do włosów Sesa.Mydła jestem bardzo ciekawa:)



I jeszcze moja wygrana z FB ze strony Dystrybutor Sklep Serum rozjaśniające z mącznicy.
Przyznaję że jestem bardzo ciekawa jak się spisze tylko czekam na chwilkę żeby dobrze się z tym zapoznać:)





 I chciała bym Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia
Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
pełnych wiary, nadziei i miłości.
Radosnego, wiosennego nastroju,
serdecznych spotkań w gronie rodziny
i wśród przyjaciół
oraz wesołego Alleluja.



 WESOŁYCH, POGODNYCH ŚWIĄT!
Ewelina :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka