Odkryj chwilę relaksu...z Bielendą

Witam w ten słoneczny "koniec tygodnia".
Już od jutra majówka i w końcu się wyśpię :D

Chciałam dziś przedstawić Wam olejek do kąpieli Bielenda
Mandarynka plus Verbena
AROMATHERAPY




Natknęłam się na niego w Biedronce ,nie pamiętam ile kosztuje dokładnie ale niecałe 10zł.
Zdecydowałam się na niego po przeczytaniu:

Sami przyznacie że brzmi kusząco:)
Ukoi nerwy, poprawi komfort psychiczny, zmniejszy stres, poprawi nastrój ... no coś idealnie dla mnie - pomyślałam :)

Wygląd;
Buteleczka ciemnego plastiku, zielone zamknięcie Klik, wygodne, nie zacina się.
Mała dziurka, która pozwala na precyzyjne dozowanie.

Zapach:
Troszkę dziwny, jak dla mnie.Mandarynkę czuję ale kojarzy mi się z wakacjami u babci i z szamponem do mycia głowy który stosowała.
W każdym bądź razie jest do zniesienia a wielu zapewne się spodoba.
W końcu ma to być aromaterapia :)
Konsystencja:
Nie jest to typowy olejek , bardziej przypomina żel.


Pieni się fantastycznie ,dzięki czemu jest bardzo wydajny.
Używam go wlewając bezpośrednio na gąbkę.
SKŁAD


Co o nim myślę ?

Używam go do codziennej kąpieli od dwóch tygodni.
Mogę Wam powiedzieć,że rzeczywiście pomaga mi się zrelaksować, odprężyć i wyciszyć przed snem.
Mam też wrażenie że po kąpielach z nim jestem bardziej śpiąca, ale nie mam na to dowodów więc to tylko
moje przypuszczenia :)
Skóra jest delikatna ale nie pachnąca.
Mnie to nie przeszkadza  ponieważ ja zawsze coś wsmarowuję po kąpieli w  ciało i zwykle balsam czy olejek pozostawia na niej swój zapach.
Oczywiście bardzo ważny aspekt - nie uczulił i nie podrażnił mojej skóry,mimo że w składzie znajdziemy konserwanty.
Co do "równowagi zdrowia psychicznego" to niewiele powiem, zmian spektakularnych nie zauważam .
A może i stałam się bardziej zrównoważona, przez co bardziej 'znośna" dla otoczenia bo mąż ostatnio taki miły się zrobił :)
Podsumowując, całkiem przyjemny "żel" do kąpieli , który myje nasze ciałko i dodatkowo poprawia nastrój.

Cena jak na tę wydajność jest niewielka i dostępność w Biedronkach bardzo ułatwia.
Ja na pewno zaopatrzę się w kolejną butelkę i chętnie wypróbuję inne wersje tych olejków.
A Wy? Miałyście do czynienia z tym olejkiem?
Jakieś pozytywne bądź negatywne spostrzeżenia?

Pozdrawiam :)
Ewelina

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka