Delikatny krem do twarzy z kolagenem Bingo Spa od sklepu Grota Bryza-Recenzja

 Delikatny krem do twarzy z kolagenem  dla cery suchej , normalnej, mieszanej

cena 0k 18 w sklepie internetowym Grota Bryza

Opis ze strony sklepu:
Kolagen BingoSpa to czysty niezhydrolizowany kolagen natywny
 z zachowaną trójspiralną strukturą helisową.
Terapia kosmetyczna rozpuszczalnym kolagenem zawartym w kremie BingoSpa
skutecznie powstrzymuje objawy procesu starzenia się skóry ludzkiej
poprzez uzupełnienie w niej bilansu tej formy kolagenu.
Główną funkcją rozpuszczalnego kolagenu jest jego działanie,
jako wysoce skutecznego czynnika naturalnego dla zatrzymania i podniesienia
zawartości wilgoci w skórze. Podwyższeniu ulega nie tylko wchłanialność
wody przez skórę, lecz również jej elastyczność, zwłaszcza w okolicy okołooczodołowej.



Wspominałam już o nim w poście TU
Jednak tam była moja opinia na podstawie próbki.
Mądra już po przeczytaniu artykułu również jak się nie mylę na Aferkowie Małym ,wiem,że na podstawie
próbki recenzji nie wypada robić.
Dlatego teraz mam pełnowartościowy produkt:)

Ale prawda jest taka,że zdecydowałam się na ten krem właśnie po pozytywnych wraz wrażeniach
po użyciu próbki.

Chcę Wam jeszcze wspomnieć ,że krem ten jak również balsam który czeka na recenzję otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Grota Bryza za co bardzo dziękuję.









coś te zdjęcia  dziś słabo wychodzą, podejrzewam że winowajcą jest brak słonka za oknem:)


Tak więc ,ja z kremu jestem bardzo zadowolona.
Od dawna mam kłopot z dobraniem odpowiedniego kremu ponieważ nawet jak coś na początku wydaje się być ok, to po jakimś czasie moja skóra się na niego "uodparnia" , a w najgorszym wypadku zaczynają występować podrażnienia.

Po użyciu kremu Bingo Spa skóra natychmiast staje się jedwabista w dotyku i nic tu nie jest przesadzone.
Delikatnie i przyjemnie  pachnie czymś dla mnie bliżej nieokreślonym.
Nie zaobserwowałam żadnych przykrych zmian na twarzy w postaci wyprysków czy też ogólnego podrażnienia.

Czy powstrzymuje procesy starzenia się skóry? Tego nie wiem,za krótko na takie efekty :)
Ale jako krem do codziennej pielęgnacji twarzy polecam.

U mnie zagości na dłużej i na pewno jak się skończy to kupię następny.

PLUSY:
-delikatna skóra w dotyku, nawet bardzo delikatna
-nie podrażnia
-wydajny

MINUSY:
-przykro mi, ale dla mnie nie ma minusów:)


Zdecydowanie dla mnie nr.1 wśród kremów do twarzy.
A Wasze doświadczenia z tym kremem?Używał ktoś,zawiódł się czy też był pozytywnie zaskoczony?
Zapraszam do pozostawienia Waszych opinii na ten temat.
Pozdrawiam:)
Malinka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka