Czekoladowy jogurt do ciała.

 Cześć!

Uwielbiam produkty do pielęgnacji ciała w słodkiej jedzeniowej postaci. Musy, pianki, galaretki czy jogurty - taka forma sprawia że oczka mi się świecą z radości a rączki same po nie sięgają.

Tak było też z jogurtami do ciała Fluff. Fluff jest dla mnie nową marką, a dzisiejszy bohater to pierwszy produkt po jaki sięgnęłam.

Jogurt do ciała Mleczna Czekolada to nawilżający balsam do ciała o apetycznym zapachu. To alternatywa dla osób, które nie lubią czekać aż kosmetyk wchłonie się w skórę. Posiada lekką formułę, która dobrze się rozprowadza i bardzo szybko wchłania przynosząc natychmiastowy efekt. Odpowiednio dobrane składniki zapewniają skórze kompleksową pielęgnację. Olej kokosowy jest składnikiem, który ma silne właściwości regenerujące, nawilżające i wygładzające. Jogurt wnika w głębokie warstwy skóry trwale ją regenerując oraz uelastyczniając. To bogactwo witamin, które mają dobroczynny wpływ na skórę. Opóźnia procesy starzenia, chroni komórki naskórka i wzmacnia skórę. Dodatek protein ryżowych przywraca skórze odpowiednią mikroflorę. 

Skład: 

Blado różowy, plastikowy słoiczek skrywa 180 ml produktu. Opakowanie jest urocze i rzeczywiście kojarzy się mi z jogurtem. 

W środku znajduje się intensywnie czekoladowo pachnący jogurt o niestety dość rzadkiej konsystencji. Ta bardzo płynna postać produktu jest dla mnie jedynym minusem, zawsze podczas nakładania go nachlapie wkoło. No zawsze :) 


Wynagradza mi jednak to efekt jaki daje ten produkt. Skóra jest po nim gładziutka i miękka. To ten rodzaj gładkiej skóry jaki najbardziej lubię, aż się chce dotykać ;) Jogurt do ciała dobrze też koi skórę po depilacji i sprawdzał się jako balsam po opalaniu. Przyzwoicie nawilża ( wydaje mi się że lepiej niż jego arbuzowy brat) , skóra wygląda zdrowo. U mnie poziom nawilżenia jest po nim naprawdę dobry ale wydaje mi się ze przy bardzo suchej skórze mógłby się jednak nie sprawdzić. Nie powoduje u mnie uczulenia, nie zapycha skóry w problematycznych miejscach takich jak dekolt czy ramiona. A niektóre produkty pielęgnacyjne potrafią w tych miejscach zapychać skórę. 

Samo rozprowadzanie po skórze nie jest problematyczne, wchłania się też dość szybko, na tyle, że sprawdza się nawet kiedy używam go przed wyjściem.

W kwestii wydajności nie jest potrzebna jego duża ilość do pokrycia całego ciała, choć w moim przypadku należy wziąć pod uwagę niewielką powierzchnię użytkową tegoż :D 

Nie mniej, przy regularnym stosowaniu wystarczył mi na na ponad 5 tygodni więc wydaje mi się że jest nieźle.  Cena waha się od 11 do 17 zł , w zależności od sklepu. Jogurty do ciała Fluff znajdziemy w drogeriach Rossmann i w sklepach internetowych. Ja swój kupiłam w Rossmannie. 

Od siebie polecam, poznałam też jego wersję arbuzową ale o niej innym razem. Zaciekawiły mnie produkty tej marki i na pewno jeszcze pobuszuję w ich asortymencie.  

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Chcąc zaistnieć w internecie należy swoje miejsce w sieci dobrze wypromować. Pomocne w tym jest pozycjonowanie. W tym celu najlepiej postawić na ekspertów z branży SEO takich jak INSEO mogących pochwalić się wieloletnim doświadczeniem i wiarygodnymi wynikami. 

Pozycjonowanie to dość prosta ale skuteczna i sprawdzona metoda na pojawienie się w internetowych wyszukiwarkach. Zdecydowanie pomaga w uzyskaniu wysokich pozycji w Google i dotarciu do docelowych odbiorców. Warto postawić na taką formę marketingu ponieważ przynosi ona realne efekty.

Pozdrawiam.

Malinka M.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka