Peeling do twarzy Duetus.

Cześć.

Jak może wiecie od ponad pięciu lat jestem zakochana w produktach Sylveco. Jest to jedna z tych dobrych rzeczy jakie dało mi blogowanie. Dzięki prowadzeniu bloga zainteresowałam się naturalnymi kosmetykami i poznałam min. tę polską markę. Mam wśród jej produktów wielu ulubieńców, pośród jej "marek- dzieci" wierna jestem od bardzo dawna Viankowi z serii zielonej. A teraz odkrywam produkty Duetus i z każdym kolejnym widzę że może z tego również powstać fajna przyjaźń na lata.

Na dzisiejszego bohatera trafiłam w Rossmannie. Zupełnie nie spodziewałam się tam produktów Duetus a tu proszę, nie dość że były to jeszcze w okazyjnej cenie, bo za opakowanie peelingu zapłaciłam 14 zł. Zasadniczo cena tego produktu waha się w granicy 20 - 30 zł, warto szukać promocji. Nie było to nasze pierwsze spotkanie, bowiem miałam już wcześniej okazję używać tego peelingu.

Jest to delikatny, drobnoziarnisty peeling przeznaczony do oczyszczania cery mieszanej lub z niedoskonałościami. Zawarte drobinki korundu i zmielonych nasion czarnuszki mechanicznie złuszczają martwy naskórek, wygładzając skórę. Węgiel aktywny oraz ekstrakt z lukrecji detoksykują, dogłębnie oczyszczają i wyrównują koloryt. Odżywcze oleje z pestek winogron i czarnuszki dostarczają skórze niezbędnych witamin i NNKT, wpływając korzystnie na jej strukturę i wygląd. Połączenie naturalnych olejków eterycznych z bergamotki i tymianku wspomaga procesy regeneracji, nadając produktowi przyjemny, świeży aromat.

Składniki/INCI: Aqua, Alumina, Vitis Vinifera Seed Oil, Glyceryl Stearate, Caprylic/Capric Triglycerides, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Nigella Sativa (Black Seed) Seed Oil, Stearic Acid, Nigella Sativa (Black Seed) Seeds Powder, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Activated Charcoal, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Cetyl Alcohol, Sodium Benzoate, Xanthan Gum, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Thymus Vulgaris (Thyme) Oil, Citrus Aurantium Bergamia Fruit Oil, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Limonene, Linalool.




Peeling znajduje się miękkiej tubce, zamykanie na przysłowiowy "klik". Szata graficzna  w tym samym klimacie co cała seria Duetus, osobiście mi się podoba.

Peeling ma dość intensywny ziołowy, świeży i przyjemny w moim odczuciu zapach oraz średniej gęstości konsystencję która dobrze wydobywa się z tubki i rozprowadza po twarzy. Wyczuwalne i widoczne drobinki powodują dość mocne oczyszczanie co nie każdemu może odpowiadać. Okazuje się więc że nie do końca jest to "delikatny" produkt jak mówi o nim sam producent. Ja mam wrażenie "drapania " skóry , dlatego używam go tylko raz w tygodniu.
Ogólnie peeling ten pięknie usuwa martwy naskórek, oczyszcza ją i bardzo dobrze tonizuje cerę .
Sprawia że jest ona gładka i pomaga mi w utrzymaniu jej w ryzach. Przy mojej kapryśnej bardziej tłustej niż mieszanej , ze skłonnością do wyprysków cerze jest to istotne.

Wydajność tego peelingu uważam, że jest bardzo dobra. Spokojnie wystarcza mi na dwa miesiące regularnego stosowania. 

Plusy za naturalny, piękny skład oraz dobre działanie peelingujące. Może nie minus, ale uwaga dla wrażliwców - może okazać się dla niektórych osób za mocny.

Osobiście polubiłam, podobnie jak tonik i żel do mycia twarzy z tej serii. Maseczka również  się u mnie dobrze sprawdza :)

A czy Wy polubiliście się z produktami Duetus?

Pozdrawiam.
Malinka M



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka