Sakramentalne tak - uwieczniamy wesela.

Cześć! 

Zawarcie związku małżeńskiego to bardzo ważny dzień w życiu każdej pary. Na wiele miesięcy wcześniej zaczynamy przygotowania do tego dnia, do samej uroczystości zaślubin ( czy to świeckich czy kościelnych) oraz wesela. Kiedy więc nadchodzi już ten wyjątkowy, jedyny w życiu tak naprawdę dzień, chcielibyśmy aby wszystko odbyło się zgodnie z planem a nam pozostały piękne wspomnienia. Jak wiadomo wspomnienia nosimy w sercu ale też nie zaszkodzi uwiecznić ich w bardziej trwałej formie i to takiej, którą możemy się wizualnie podzielić  innymi. Warto więc  w dniu ślubu zaopatrzyć się w fotografa oraz kamerzystę. Popularne od dawien dawna ( jeszcze pamiętam wesela oglądane na kasetach! ) jest filmowanie wesel przez profesjonalnego kamerzystę bądź wujka amatora. 



Może Was to zdziwi, ale ja nie mam filmu z własnego wesela. Zamiast postawić na profesjonalistę te 13 lat temu zawierzyliśmy wujkowi męża, który jak się okazało w ostatniej chwili miał niesprawną kamerę. Cóż, wtedy było mi przykro, teraz jednak tak sobie myślę że po co mi wracać do traumatycznych wspomnień, kiedy to młoda w swej naiwności związałam się "świętym węzłem małżeńskim" z obecną brzydsza połową :P Jak się zdecyduję kiedyś to zamówię film z rozwodu ;) 


Natomiast patrząc już poważniej, sam pomysł utrwalania tak ważnego dla ludzi biorących ślub dnia, jest dobrą rzeczą. Sama z dużym zainteresowaniem oglądam filmy z wesel członków rodziny czy znajomych. Tak jak wspomniałam, pamiętam nawet filmy oglądane na video! 



Wujek czy profesjonalista?
Ja bym postawiła jednak na profesjonalistę. Taki dzień jest tylko raz w życiu, nie da się cofnąć momentu podpisania cyrografu aby zrobić lepsze ujęcie, dlatego lepiej zaufać temu kto się na tym zna. 

Warto wynająć firmę, która przeprowadzi filmowanie wesela na najwyższym poziomie. Taką firmą może być feel8studio. Pracujący tam ludzie nie tylko kręcą film, ale też stawiają na podkreślenie emocji i wrażeń jakie towarzysza ludziom w tym dniu. Dostępne są trzy pakiety ślubne w ramach których otrzymujemy teledysk ślubny i film główny. Czas pracy filmowców waha się między 8 a 13 godzinami, w zależności od tego jak przebiega ceremonia i wesele. W dniu ślubu można tez skorzystać z bezpłatnej mini sesji ślubnej - dla mnie prezent od firmy super! Gotowe filmy trafiają do nas na spersonalizowanych nośnikach czyli pendrive oraz płytach DVD i Blu-ray.

Czy Wy już macie za sobą ten piękny moment powiedzenia sakramentalnego "TAK" , bądź w wersji drugiej "podpisania cyrografu" ? Czy Wasze wesela zostały utrwalone? A może dopiero planujecie wyjść za mąż, ożenić się? Czy zamierzacie uwieczniać te chwile w postaci filmów i zdjęć? 

Pozdrawiam.
Malinka 






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka