Róż i rozświetlacz - dopełnienie makijażu z Eveline.

Witajcie.

Dziś przedstawię Wam dwa produkty do makijażu marki Eveline Cosmetics. Bez obu produktów da się ten makijaż również zrobić, ale wiem że wiele osób ceni takie "upiększacze" , ja również czasami po nie sięgam.

FULL HD BLUSH RÓŻ DO POLICZKÓW oraz ALL IN ONE CREAM FACE ILUMINATOR


Róż w sztyfcie FULL
HD to kosmetyk multifunkcyjny. Doskonale sprawdzi się w roli tradycyjnego różu jak  i w roli kosmetyku do modelowania twarzy.
Ja z modelowaniem wciąż jestem na bakier a więc u mnie róż ten sprawdza się w podstawowej roli.
Dostępne są cztery odcienie, ja jak widać mam jeden z ciemniejszych, który jednak po dobrym roztarciu wygląda w porządku nawet na takim bladziochu jak ja. 



Ciekawy jest fakt, że róż ten ma postać sztyftu. Całkiem spore opakowanie zawiera róż o pudrowo-kremowej konsystencji. Posiada też zapach, który jednak doceniam za to że nie jest mocny, bo nie podoba mi się ;) Dla mnie pachnie takim plastikiem. Wygodna jest za to aplikacja, którą ułatwia zaokrąglone zakończenie.


Na twarzy wygląda całkiem w porządku, nie odznacza sie mimo ciemnego koloru a jakby dopasowuje do koloru skóry. Mimo wszystko wolałabym jaśniejszy odcień np. 02 .Utrzymuje się spokojnie ze cztery godziny. Nie zapycha nie uczula.
Cena ok 30 zł. Fani podkreślonych różem policzków będą zadowoleni.



Kremowy rozświetlacz ALL IN ONE   jest  znakomitym kosmetykiem do modelowania twarzy.
Rozświetla, odbija światło, dzięki czemu makijaż wygląda świeżo, a  twarz młodo i promiennie.
Idealnie uzupełni  wiosenno-letnie stylizacje, jak również doskonale  skomponuje się z wieczornymi kreacjami. 


Znajduje się w niepozornej buteleczce, przypominającej opakowanie lakieru do paznokci. Ba! Nawet nanosi  się go za pomocą pędzelka :)
Można używać go "solo" do konturowania twarzy, dodać do podkałdu /kremu BB/kremu CC aby uzyskać „efekt glow".



Ja rozświetlacza używam sporadycznie. Przyznaję jednak, że ten od razu mi się spodobał. Ślicznie się mieni, rozświetla cerę i "solo" jest to dość mocny efekt więc raczej nie na co dzień . Za to na większe wyjścia jak najbardziej. Dodawałam go też do podkładu i też bardzo ładnie, subtelnie rozświetla cerę. Zwłaszcza efektownie wygląda to w słoneczne dni:) 


Nie zapchał, nie uczulił. Cena ok 13 zł. Polecam, jak najbardziej wart jest wypróbowania , choćby nawet ze względu na niewielką cenę. 

Podsumowując zarówno rozświetlacz jak i róż to ciekawe produkty i myślę że większość kobiet będzie z nich zadowolona. Kwestia dobrania dla siebie odpowiedniego koloru różu i sposobu aplikacji rozświetlacza.

Pozdrawiam.
Malinka 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka