Widok z okna - fototapety.

Witajcie.

Dziś przychodzę do Was z postem lekkim, krótkim i mam nadzieję - przyjemnym.
Zakochana jestem w różnego rodzaju fototapetach, co akurat osoby śledzące Malikowego bloga zdążyły zapewne po poprzednich postach zauważyć.

Dziś chciała bym Wam przedstawić kilka przykładów fototapet , które zaciekawiły mnie formą "okna", które pochodzą ze sklepu internetowego http://www.centrumtapet.pl/














Cenowo zakup takiej fototapety to koszt 126 zł za całkiem spory rozmiar 201cm x 145 cm.

Mnie się podoba wizja jakiegoś pozytywnego widoczku zza nawet takiego fałszywego okna, które umili szary dzień jesienny czy zimowy. Po lewej zima po prawej lato i plaża :) 
Mnie podoba się najbardziej ostatnia propozycja oraz trzecia z fioletowymi drzewami .

A jak Wam podobają się takie fototapety? Lubicie w ogóle taki rodzaj ozdoby ścian? 

Pozdrawiam Was cieplutko.
Malinka 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka