Veera -pięknie ściskam!

Witajcie.

Żylaki, bolące łydki po całym dniu w ukochanych szpilkach, drobne pajączki na nogach czy obrzęki.
Znacie to? Zapewne każda z nas choć raz na jakiś czas ma problem z minimum jedną z wymienionych dolegliwości. Prawda?

Ja też nie jestem inna. Kocham szpilki , mogę w nich chodzić naprawdę wiele godzin z zaciśniętymi zębami, bo nie ukrywam że ja szpilki kocham ale moje nogi już nie.
Co więcej już ( a mam nieco ponad 30 lat) da się na moich nogach zauważyć żyłki i nie ma się co łudzić , genetycznie ,po tacie czekają mnie  żylaki.
Dlatego też, kiedy otrzymałam propozycję przetestowania produktu, który nie jest kosmetyczny a jednak tak bardzo kobiecy i ma za zadanie pomóc naszym nogom nie zastanawiałam się długo.


VEERA - pięknie ściskam!





Veera Przeciwżylakowa to najwyższej jakości medyczne wyroby kompresyjne stosowane głównie w profilaktyce i pierwszych objawach zmian żylnych.
Rajstopy,pończochy i podkolanówki ze stopniowaną kompresją poprawiają krążenie, redukują obrzęk i uczucie ciężkości nóg.
Są testowane klinicznie , stopniowany ucisk skierowany od kostki ku górze ,pomaga przez cały dzień naszym żyłom przepompowywać krew do serca. Trwałe,wykonane z przyjemnego w dotyku materiału , który modeluje naszą sylwetkę.
Wyprodukowane w technologii Silver+ , zawierają jony srebra.

Wskazania :
- Obrzęk,uczucie mrowienia, zmęczenia.
-Ciąża oraz nadwaga
-Niewydolność oraz przewlekła niedrożność żył kończyn dolnych.
- Po operacjach urazowych.
-Profilaktyka zakrzepicy.

Jak w każdym wyrobie medycznym sa również przeciwwskazania:
-Miażdżyca tętnic kończyn dolnych.
-Owrzodzenie nóg.
-Stany zapalne skóry.

Veera w swoim asortymencie posiada rajstopy dla kobiet z naciskiem na codzienną profilaktykę, rajstopy dla kobiet w ciąży oraz skarpety dla mężczyzn.
 My dzisiaj skupimy się na produkcie profilaktycznym ,a w zasadzie na dwóch produktach - rajstopach oraz podkolanówkach.

Zazwyczaj wybierając rajstopy zwracamy uwagę na ilość DEN. W przypadku produktów Veera nie ma to większego znaczenia, ponieważ dzięki specjalnemu splotowi rajstopy nawet o splocie 140 DEN przewiewne będą nawet latem.

Tu wartości DEN mają następujące znaczenie i wybierając produkt dla siebie należy kierować się stopniem ucisku.

40 DEN ucisk profilaktyczny 8-12 mmHG 
-profilaktyka,
-pierwsze objawy :zmęczone, bolące i ciężkie nogi.

70DEN ucisk profilaktyczny 13-17mmHG
-zmęczone nogi
-ból nóg pod koniec dnia 
-bolące i spuchnięte nogi (obrzęk w okolicy kostki ustępujący po przespanej nocy)

140DEN I klasa ucisku 18-21 mmHG 
-pierwsze zmiany żylne
-pękanie naczynek,pajączki
-ciągły ból nóg 
-bolące i spuchnięte nogi (obrzęk w okolicy kostki, nie ustępujący po przespanej nocy)

Ja po zapoznaniu się z tymi informacjami stwierdziłam,że najbardziej odpowiednie dla mnie będą produkty 70 DEN.

Zarówno rajstopy jak i podkolanówki otrzymujemy w eleganckim , kartonowym opakowaniu. Osobiście poczułam się jakbym własnie otwierała produkt ekskluzywny ;) 
Ja wykorzystuję opakowania  do przechowywania.




Oba produkty mają zaznaczone pięty oraz palce, co przy zakładaniu ma znaczenie. 
Prawidłowe rozmieszczenie stopy w miejscu wyznaczonym na paluszki oraz piętę gwarantuje nam prawidłowe rozmieszczenie ucisku.



Moje produkty są w kolorze Solei , w takim dość jasnym odcieniu ,ale gama kolorystyczna jest szeroka od burgundu, przez czerń,naturalny po szarość,

Co mnie zaskoczyło to struktura.  Na podkolanówkach nie rzuca mi się to tak w oczy , ale w rajstopach widać że mają one strukturę plastra miodu. Dzięki temu mają one zachować swoje właściwości uciskowe przez min 6 miesięcy i trudniej o "oczka" .


O czym warto wspomnieć to samo zakładanie. Są to produkty uciskowe i czujemy to już przy próbie założenia. Wchodzą dość ciasno, w pierwszym momencie miałam wrażenie że są na mnie za małe. 
Kiedy jednak udało mi się je założyć nie czułam żadnego dyskomfortu - tak widocznie ma to być .

Rajstopy oraz podkolanówki miałam okazję już założyć kilkukrotnie.
Zwykle po paru godzinach w szpilkach moje nogi proszą o odpoczynek. Mogę śmiało powiedzieć,że moje nogi na koniec dnia są zmęczone i obolałe co nie raz kończyło się wieczornym smarowaniem maścią chłodzącą przez męża.


I wiecie co Kochani? Ja nie wiem czy to efekt placebo czy zbieg okoliczności a może rzeczywiście coś w tych produktach jest. Muszę Wam powiedzieć ,że moje nogi rzeczywiście są w lepszej kondycji kiedy mam na sobie produkty Veera. Nie bolą mnie mimo spędzania kilku godzin w szpilkach na zakupach. Wieczorem nie czuję tego bólu i ciężkości łydek !
Co więcej nie czuję ,że mam na sobie wyrób medyczny , co brzmi i kojarzy mi się jakoś tak z "babcinymi" rajstopami i czymś mało estetycznym.  Rajstopy Veera naprawdę prezentują się pięknie i wątpię żeby ktoś patrząc mi na nogi domyślił się ,że mam na sobie "rajstopy, które leczą":) 

Dla mnie świetny pomysł na profilaktykę przeciwżylakową i doraźnie na bolące nóżki.

Czy są jakieś minusy? Minusem może być cena . Rajstopy kosztują od 30-60zł , podkolanówki od 20-32 zł, a pończochy 60-70 zł. 
Jednak biorąc pod uwagę ,że nie są to zwykłe rajstopy i po za tym,że pokazują nasze nogi z jak najlepszej strony, pomagają czuć się  kobieco a dodatkowo przynoszą ulgę zmęczonym nogom i chronią je profilaktycznie przed żylakami to cena nie wydaje się tak wysoka. 
Dodatkowo mają nam służyć min. 6 miesięcy. Oczywiście należy pamiętać ,aby odpowiednio o nie dbać ( nie suszymy na słońcu, przy źródle ciepła, nie używamy płynu do płukania etc.) .

Dam Wam znać za jakieś 5 miesięcy czy moje rajstopy i podkolanówki wciąż są w dobrym stanie i czy wciąż działają. 

Veera, pięknie ściskam, rajstopy, podkolanówki,

Ze swojej strony , jeśli macie problemy z bolącymi nogami, puchnącymi kostkami,czy żylakami szczerze Wam polecam produkty Veera. Warto spróbować.

Moja mama nie czyta bloga więc mogę Wam zdradzić, że planuję kupić jej właśnie takie rajstopy. Niech jej nóżki też poczują ulgę :) 

A Wy znacie produkty Veera ? Stosujecie rajstopy/podkolanówki/pończochy uciskowe?
Piszcie Kochani śmiało .

Pozdrawiam Was cieplutko.
Malinka 






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka