Regenerujący krem do rąk Le Petit Marseillais

Witajcie!

Dziś opowiem Wam o swoich wrażeniach po użyciu kremu do rąk, który trafił do mnie dzięki akcji Le Petit Marseillais. 

Regenerujący krem do rąk Creme Mains Réparatrice.



"By spełnić potrzeby zniszczonej i przesuszonej skóry, Le Petit Marseillais stworzył idealną kompozycję – połączył trzy wyjątkowe składniki z Południa: cudowne masło Shea, które odżywia i optymalnie nawilża skórę, aloes znany ze szczególnie kojącego działania i zapewniający ochronę wosk pszczeli.
Dzięki bogatej konsystencji krem do rąk Le Petit Marseillais intensywnie regeneruje zniszczoną i przesuszoną skórę. Błyskawicznie się wchłania zapewniając Twoim dłoniom niezbędne nawilżenie* i natychmiastową ulgę.
*nawilżenie górnych warstw naskórka"

Cena 10-12 zł

Krem znajduje się w miękkiej tubce otwieranej na "klik". Taki sposób otwierania kremów do rąk lubię, ponieważ nie trzeba się męczyć z nakrętką.



Skład: 


Krem jest treściwy, dość gęsty co jest jak najbardziej na plus. Bardzo nie lubię wodnistych kremów do rąk.


Zapach delikatny, nieco słodkawy aczkolwiek wrażenia dużego na mnie osobiście nie robi.

Krem rozprowadza się dobrze. Wchłania się w przyzwoitym tempie pozostawiając widoczną powłokę, która jednak nie jest tłusta.

Co do samego odżywienia i regeneracji szału niestety nie ma. Krem przynosi ulgę przesuszonym dłonią , jednak jest to tylko chwilowe. Na dłuższą metę mam wręcz wrażenie ,że przesusza mi skórę i moje dłonie wołają o kolejną i kolejną i kolejna porcję kremu. Czyżby taki "myk" na uzależnienie od produktu?

Jeśli o mnie chodzi to nie skuszę się na kupno tego produktu. Mimo " bogatego składu " krem do rąk Le Petit Marseillais nie sprawdza się u mnie. W tej kwestii póki co ulubieńcem zostaje Liv Delano o którym pisałam Wam TUTAJ. 

A Wy znacie krem do rąk regenerujący Le Petit Marseillais? Jak u Was się spisuje? Może to kwestia skóry dłoni? Moje określiła bym jako suche. 

Pozdrawiam Was cieplutko.
Malinka 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka