Liebster blog award 2015

Witajcie,

Dawno nie było u mnie takiego postu dlatego dziś odpowiem na nominację od Pauliny z bloga "Z miłości do ..."




Przypominam zasady :

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym, np. na FB, blogu) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie możesz nominować bloga, który Cię nominował. Takie małe wyróżnienie!"



1. Typ oszczędny czy rozrzutny. Jakim typem jesteś?

Staram się być oszczędna i chyba mi to wychodzi .Zazwyczaj .

2. Wymarzone wakacje, czyli gdzie i z kim.

Na Islandii. Sama .Z plecakiem i aparatem .

A tak mniej egoistycznie to góry. Zakopane bądź Karpacz.Najlepiej min. tydzień z dziećmi, rodzeństwem, mamą ...a no tak i mężem ;) To akurat ma szansę spełnić się za rok.
I tu mam do Was prośbę, którą zapewne ponowię również na fb. Mianowicie interesują mnie hotele w karpaczu bądź w Zakopanem na ok 7 -10 dni . Dla 10 osób.
Mieszkacie w całej Polsce więc może macie jakieś sprawdzone hotele czy domki które możecie polecić .

3. Jakie filmy lubisz oglądać, a jakie wolisz omijać?

Prawdę mówiąc lubię wszystkie gatunki filmowe .Wszystko zależy od nastroju. Oglądam starsze  polskie produkcje jak  "Kratka" ,"To ja złodziej" .Oczywiście nowsze "Och Karol 2" czy "Zróbmy sobie wnuka" , "Ladys".
Lubię mocne horrory przy czym nie typu "Piła" ,choć wszystkie części obejrzałam ( zakrywając oczy) ,a bardziej "Gatunek" czy wszystko z duchami, zombie .
Filmy takie jak "Piraci z Karaibów", "Transformers", etc.
Nie, nie będę wymieniać bo tak naprawdę lubię wszystko od spektakli teatralnych po głupkowate komedie jak np. "Wieczny student".

4. Twój dom staje w płomieniach co najpierw ratujesz?

Laptopa :D 

5. Jeden z najdurniejszych pomysłów w życiu jaki zrealizowałaś?

Oj było tego, było. Jedną z takich rzeczy było wybranie się na wagary na stopa gdzie do domu wróciłam po 3 dniach.

6. Gdybyś mogła wybrać postać z bajki którą byś się stała kogo byś wybrała i dlaczego?

Roszpunka z "Zaplatani". Dlaczego? Ponieważ która by nie chciała takich bajecznych włosów i charakterek ma taki  jaki mi się podoba - też potrafiła bym przywalić patelnią :P

7. Każdy z nas się czegoś boi, czego boisz się Ty?

Boję się ,że mogło by się coś stać moim dzieciom. Dlatego od zawsze byłam nadopiekuńczą mamą  i choć walczę dzielnie z tym strachem to jednak wciąż kiedy np.idą do znajomych to siedzę i się martwię bo nie mam ich na oku .

8. Wróżby i zabobony co sądzisz na ten temat?

Kiedyś wróżyłam sama z Tarota. I nawet nieźle mi szło.Aż któregoś razu w parku zaczepiła mnie cyganka , powiedziałam że dziękuję za wróżbę ale sama sobie umiem powróżyć. Ona na to,że osoby "nieuprawnione' wróżyć nie powinny bo ściągają na siebie pecha.Może to był przypadek ale dzień ten był przełomowym w moim życiu i to nie w dobrym sensie. Karty spaliłam i już się nie dotykam wróżenia.
Ale tak, wierzę w wróżby, duchy (widziałam) ,a wpływ na to myślę miało moje dzieciństwo kiedy mama zafascynowana była gazetą "Wróżka" ,którą i ja czytałam.

9. Czego nigdy byś nie zjadała?

Robali .I smażonej kani .

10. Facet powinien być... wymień kila cech, które cenisz u mężczyzny.

Mężczyzna powinien mieć podobne do mnie poczucie humoru, być zaradny, odpowiedzialny . Dawać wsparcie emocjonalne i pomagać dźwignąć wszelkie przeciwności losu. A i najważniejsze - nie powinien być chorobliwie zazdrosny !
Hmmm chyba powinna zmienić męża :) 

11. Twoją największą słabością jest?

Nikotyna.Oj tak palenie to mój nałóg i słabość. Ale może kiedyś uda mi się rzucić.

Moje pytania :

1.Co najlepiej Ciebie wyraża?
2.Twoje motto życiowe.
3.Opisz siebie w trzech słowach.
4.Ulubiona bajka z dzieciństwa?
5.Bez czego nie wyobrażasz sobie dnia?
6.10. Co jest dla Ciebie najtrudniejsze w roli rodzica? A jeśli nie jesteś rodzicem, jak myślisz co będzie najtrudniejsze?
7.Na bezludną wyspę zabieram - wymień trzy rzeczy.
8.Wygrywasz kumulację w lotto .Co robisz z wygraną?
9.Jakie cechy najbardziej cenisz u ludzi?
10.Masz w domu zwierzęta?
11.Jak dbasz o swoje zdrowie?

Nominuję :
 "Okiem żony"
"Lawendowy kącik"
"Kosmetyki i wizaż w moich oczach"
"Kobiecy żywioł"
"Przemyślenia"
i każdego kto ma ochotę wziąć udział w zabawie:) 

I to by było na tyle kochani.
Pozdrawiam Was cieplutko.
Malinka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka