Kolorowa karuzela na paznokciach .

Witajcie,

Dziś ostatni wpis z produktami Born Pretty Store. Bohaterką dzisiejszego posta będzie karuzela z kolorowymi ćwiekami ( czy jak to się tam nazywa:) ).



Jedna karuzela składa się z 12 przegródek , w których znajdziemy 6 kolorów ćwieków o dwóch kształtach.





Kolory same w sobie są bardzo żywe , wydają mi się idealne właśnie na kończący się już niestety okres letni.


Oczywiście ,żeby nie było za łatwo zamawiając tę karuzelę kompletnie nie pomyślałam o tym jak będzie się tego używać. A łatwo nie jest :p Z tego co się zorientowałam potrzebny jest jeszcze "patyczek" /sonda która pomaga nam w nakładaniu tych drobiazgów na paznokcie. Uwierzcie mi, bez tego łatwo nie jest :)

Same ćwieki są ciekawym pomysłem na zdobienie paznokci. Możemy robić z nich cuda na paznokciach i ogranicza nas w tym jedynie nasza wyobraźnia .No, ewentualnie brak sondy i wprawy :p
Niestety gorzej już z jakością . Jak widać na zdjęciach zrobione są niedbale, na niektórych są zrysowania i odpryski farby.



Po opanowaniu sztuki nakładania ,zdobienie takie utrzymuje się maksymalnie dwa dni.Do tego trzeba uważać podczas domowych obowiązków, bo szybko odpadają, rysują się i tracą swój kolor:/

Mi nie za wiele z tego wyszło wczoraj,ale coś tam małego dla Was mam. 




Taką karuzelę możecie kupić TUTAJ za 3,69 $ z oczywiście darmową wysyłką.A jeśli podczas składania zamówienia użyjecie hasła otrzymacie dodatkowo 10 % zniżki.


A Wy kochani używacie takich ćwieków? Zdobicie pazurki tego typu ozdobami? 
Ja raczej odpuszczę sobie  tę metodę zdobienia moich lichych paznokci , nie ma do tego cierpliwości .Wolę naklejki ;)

Pozdrawiam Was cieplutko.
Malinka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka