Wishlista od Dresslink.com

Witajcie,

Jak zapewne zauważyliście nie pojawiają się u mnie tego typu wpisy,ale dostałam propozycję i pomyślałam ,że spróbuję :)
Dresslink.com to sklep znany już chyba wszystkim.
Spędziłam tam dziś i wczoraj trochę czasu i muszę przyznać ,że wybór ogromny, zdjęcia kuszą ,ceny również.Bardzo przydatną opcją jest możliwość ustawienia polskiego języka :)

Próbowałam wybrać kilka produktów w swoim rozmiarze do tej " wishlisty " .Większość sukienek wymaga biustu albo zgrabnej figury i najlepiej nóg do nieba :P

Tak więc w Malinkowe oko wpadły :

W kolorze żółtym sukienka ,która spodobała mi się bo jest nieco inna  ;)




 Również żółty żakiet.




Biała sukienka.

 KLIK

Cudny komplecik.Co prawda najpierw myślałam ,że to kombinezon ale chyba jednak dwuczęściowy komplet.
 KLIK

Bluzka ,która spokojnie na wywiadówki by się nadawała :)


Szorty z frędzlami :)


 Oraz szorty błękitne (chyba:) ) ,które też mają w sobie to "coś" co przyciąga Malinki :)


Wypatrzyłam do tych szortów bluzkę :)



W podobnych kolorach sukienka dla "dziewczynek" ,gdzie za dużo mieć nie trzeba ciała a nie wisi ;)


Oraz kolejny żakiet ,podoba mi się i krój i kolor :)


I bardzo kobieca ,ale nie wyzywająca czerwona sukienka .

 KLIK

A na koniec coś co podoba mi się ,ale niestety nie ma szans bym kiedykolwiek na siebie włożyła.
Piękne sukieneczki do których niestety brak mi atutów i nie miały by się na czym trzymać :D
Ale są śliczne :)



A Wam spodobało się coś z tej listy? Wpadło Wam w oko? A może macie jakieś produkty z tego sklepu i możecie powiedzieć jak u nich z rozmiarami i jakością? 

Pozdrawiam Was serdecznie i obiecuję wkrótce post kosmetyczny :)

Malinka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka