Bio-oil

Witajcie,

Hit ostatnich czasów, o którym czytałam nie jedną i nie dwie pochlebne opinie trafił w końcu i w moje łapki.Czy sprawdził się?


Olejek Bio- oil 




Maleństwo o ślicznym różowym? kolorze zamknięte w 60 ml przeźroczystej butelce z plastiku przeznaczone jest do specjalistycznej pielęgnacji skóry w przypadku :

- blizn
-rozstępów
-nierównomiernego kolorytu 
--skóry starzejącej się 
-skóry odwodnionej



dla skóry wrażliwej

odwodniona skóra, sucha skóra, pielęgnacja skóry, Bio-oil, olejek do ciała, do twarzy

Olejek o wszechstronnym zastosowaniu !

BLIZNY - pomaga poprawić wygląd nowych i starych blizn

ROZSTĘPY - opracowany w celu zmniejszenia możliwości wystąpienia rozstępów w trakcie ciąży,okresów szybkiego wzrostu u nastolatków , wahań wagi .
Pomaga poprawić wygląd istniejących już rozstępów.

NIERÓWNOMIERNY KOLORYT SKÓRY - pomaga poprawić wygląd zmian pigmentacyjnych oraz przebarwień spowodowanych zmianami hormonalnymi skóry lub nadmiernym nasłonecznieniem.

SKÓRA STARZEJĄCA SIĘ - pomaga wygładzić i wyrównać koloryt skóry z oznakami starzenia się i ze zmarszczkami , zarówno na twarzy jak i na ciele.

SKÓRA ODWODNIONA- pomaga uzupełnić naturalną barierę lipidową skóry, która została osłabiona w wyniku działania niekorzystnych warunków atmosferycznych , wody o dużym stężeniu składników chemicznych , częstych kąpieli ,wysuszającego działania klimatyzacji i ogrzewania .

CODZIENNA PIELĘGNACJA- zapewnia specjalistyczne , intensywne nawilżenie.
Działa łagodząco po opalaniu.
Idealny jako olejek do kąpieli.

Sposób użycia: dwa razy dziennie przez okres 3 miesięcy .W okresie ciąży stosować dwa razy dziennie od rozpoczęcia drugiego trymestru.

Skład:


Moim okiem: 

W ciąży nie jestem ,a byłam już dawno. Jak zapewne większości z Was , tak i u mnie po tym okresie została pamiątka w postaci rozstępów.
Nie dużo , bo raptem sztuk w sumie dwie, ale jednak :) Oczywiście olejek zaczęłam stosować najpierw na te miejsca. Mija miesiąc a rozstępy jak były tak są:p 
Mimo,że nie minęły jeszcze wskazane trzy miesiące to liczyłam na choć niewielką poprawę , ot tak na zachętę - ale nic. Cóż ,nie to nie. 10 lat z nimi żyję to mogę i z nimi umrzeć .Ale nie odpuszczam i dalej wsmarowywać olejek będę.

Ale to nie jedyne zastosowanie tego olejku przecież , więc i ja nie ograniczałam się jedynie na felernych bioderkach.
Olejek Bio - oil stosowałam jako :

- dodatek do maseczek 

- olejek do ciała po opalaniu - tu się całkiem fajnie sprawdzał. Swoją drogą nawet dość szybko się wchłania .Ciało nawilża ,a skóra zostaje gładka i przyjemna w dotyku.

- wsmarowywałam w paznokcie , gdzie dobrze nawilża mi skórki w okół paznokci

- i UWAGA- stosowałam go na swoją ( bardziej tłustą niż mieszaną) twarz. I wiecie co? Ja nie wiem  jak to się dzieje , bo przecież nie jeden w 100% naturalny olejek buźkę mi zapychał , a tu skład mamy jaki mamy , parafina na pierwszym miejscu a jednak Bio - Oil  okazał się pierwszym olejkiem , który nic a nic mojej twarzy nie szkodzi! 
Co więcej to własnie na twarzy sprawdza się u mnie najlepiej. Nawilża , nie zapycha i blizny jak to się ładnie mówi "potrądzikowe" ładnie wybiela .Stosuję codziennie ,bo ostatnio makijaż robię rzadko. Nie sprawdzałam jak by spisał się z podkładem .
Mam też cichą nadzieję ,że wybieli mi nieco piegi ,ale z tego rozliczę go za dwa miesiące:)


Podsumowując całkiem przyjemny olejek, który świetnie sprawdza się na mojej twarzy i ogólnej pielęgnacji ciała.Ładnie pachnie , szybko się wchłania .Jest hipoalergiczny.
Jednak gdybym miała go kupić ( ok. 40 zł za 60 ml) tylko do tego celu to raczej bym się nie skusiła.
Nie chcę go całkiem skreślać jako produktu przeciw rozstępom, bo za krótko go jeszcze stosuję jednak nie wiąże wielkich nadziei na poprawę stanu posiadanych .
Jeśli stosowałyście go dłużej to koniecznie napiszcie czy się sprawdził w tej kwestii.
Szkoda też ,że nie postarano się o skład bardziej przyjazny. W tej cenie można kupić w 100% naturalne oleje bez niepotrzebnych dodatków, które przecież wiele osób najzwyczajniej w świecie uczulają czy zapychają. 

A jak u Was spisuje się Bio-Oil ? Polubiliście  się z nim czy nie? 

Pozdrawiam Was serdecznie.
Malinka 

Ps. gdzie się podziało lato???? 


Produkt przetestowałam dzięki BLOGmedia .
Nie miało to wpływu na moją opinię .



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka