Recenzja produktów Laboratorium Kosmatycznego Joanna z linii Argan Oil cz.2.

Witajcie!
Dzisiaj chciała bym Wam przedstawić drugą część zawartości przesyłki od
 Laboratorium Kosmetyczne Joanna.

Są to produkty do pielęgnacji włosów z linii ARGAN OIL.
W skład zestawu wchodzą:

Odżywka dwufazowa z olejkiem arganowym.
150ml

Zapewnić ma :
- Odżywienie i wzmocnienie
- Łatwość rozczesywania
- Regenerację zniszczonych partii
- Zmysłowy połysk
- Ochronę przed puszeniem się.

Odżywkę dostajemy w plastikowej przeźroczystej butelce z atomizerem.
Widzimy dwa rodzaje cieczy z czego tej pierwszej jaśniejszej jest dużo mniej.
Przed użyciem należy wstrząsnąć :)



Stosujemy rozpylając na mokre lub wilgotne włosy. Nie spłukujemy.

Włosy po niej są  bardzo delikatne, błyszczące i świetnie się rozczesują.
Używają jej również moje dziewczynki właśnie dla lepszego rozczesywania włosów.
Do tego pięknie , słodko pachnie i zapach utrzymuje się na włosach.

Dobrze działa również z innymi szamponami, nie tylko z szamponem Joanny z linii Argan Oil.
Używam jej od ok miesiąca ,a że jak wiecie szampon się skończył drugiego jeszcze nie znalazłam w tej mojej małej mieścinie więc używam odżywki oraz pozostałych produktów teraz w połączeniu z szamponem Timotei.
Jest bardzo wydajna.
Przy stosowaniu przez trzy kobietki nie zużyliśmy nawet połowy.

Kolejnym produktem jest Jedwabisty Eliksir z olejkiem arganowym.
30ml
Zapewniać ma ;
- Zmysłowy połysk
- Aksamitną gładkość
- Zdrowy ,piękny wygląd
- Jedwabistą miękkość
- Ochronę przed puszeniem się

Ten produkt znajduje się w bardzo przyjemnej dla oka szklanej buteleczce z ( sami przyznajcie) bardzo fikuśnym dozownikiem:)

Eliksir ma żółty kolor i konsystencję olejku, jednak kiedy wyciśniemy go na dłoń i lekko rozsmarujemy to widać że nie zostawia tłustej warstwy.

Delikatnie pachnie czymś lekko cytrynowym jak dla mnie .

Należy niewielką ilość nanieść na wilgotne lub suche włosy. Zostawić do wyschnięcia . Nie spłukiwać.
Ja stosowałam go na wilgotne włosy i tylko od połowy długości.
I w takim zastosowaniu sprawdza się u mnie.
Włosy błyszczą , również pachną choć zapach bardziej intensywny zostaje u mnie po odżywce dwufazowej.
Ładnie się rozczesują i nie puszą.

Ostatnim już produktem jest Serum do końcówek włosów z olejkiem arganowym.
50 g 
Zapewnić ma podobnie jak poprzednicy :
-Regenerację zniszczonych partii
- Mocniejsze końcówki włosów
- Odżywienie i nawilżenie
- Zmysłowy połysk
- Ochronę przed puszeniem

Serum zamknięte jest w małej tubce wyglądem przypominającym maskę do włosów z tej serii.

Stosujemy wcierając w końcówki suchych lub wilgotnych włosów .
Można również używać go do wygładzania większych partii fryzury.
Bez spłukiwania.

Ja używam do końcówek, na włosy wilgotne.
Mam jakieś takie obawy i bardzo nie lubię nic wsmarowywać , pryskać w suche już włosy:)

Serum również przyjemnie pachnie. 
Końcówki włosów są wygładzone,nie wiem czy wzmocnione ale wyglądają na zdrowe.


Podsumowując uważam że linia produktów  Laboratorium Kosmetycznego Joanna z Olejkiem Arganowym jest całkiem udana.
Mimo nie do końca i nie każdemu odpowiadającemu składowi ,nie znam się ale podejrzewam że olejku arganowego też pewnie w tym składzie nie ma znowu tak wiele to dla moich włosów ta seria okazał się bardzo odpowiednia.
Moje włosy ja polubiły. 
Żaden z produktów nie obciążył mi fryzury, nie skrócił świeżości, nie uczulił i nie spowodował łupieżu, , co zdarza mi się w przypadku wielu szamponów.

Za to sprawiły że moje włosy stały się lekkie, delikatne i tak gładkie że - muszę to powiedzieć - siedzę i się miziam po nich :)

Wszystkie też pięknie pachną ( pod tym względem większość produktów , nie tylko do włosów mi się podoba ) . W porównaniu z szamponem,odżywką i maską te produkty są bardzo wydajne.

Zapewne linia ta nie będzie odpowiadała każdemu , choćby ze względu na różne rodzaje włosów, na preferencje i wrażliwość skóry głowy.
Jednak produkty Joanny są nie drogie i polecam Wam wypróbować tę linię na sobie. 
Bo jeśli u Was efekty będą takie jak u mnie to mówię Wam - warto!


Zapraszam Was też do odwiedzenia i polubienia profilu Laboratorium Kosmetycznego Joanna na facebooku.
KLIK

Codziennie są nowe posty a blogerki mogą się zgłosić do akcji testowania produktów Joanny poprzez zakładkę Blogerki.
KLIK
Chętnie poznam też Wasze opinie na temat tych odżywki, serum i eliksiru.
Czy u Was sprawdziły się te produkty tak jak u mnie czy może nie.

Pozdrawiam Was serdecznie.
Malinka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka