Petal Fresh , szampon Aloe & Citrus

Cześć!

Moje włosy odkąd pamiętam miały tendencje do szybkiego przetłuszczania się. Ot taka ich uroda. Choć same w sobie kondycję mają nie najgorszą to przyklep na skalpie towarzyszył mi ciągle, w zależności od szamponów nawet zaraz po umyciu. Nic więc dziwnego, że ciągle rozglądam się za nowymi szamponami, które służyły by mojej czuprynie. 

Dziś opowiem Wam krótko o nowym dla mnie produkcie, pierwszym chyba z marki Petal Fresh.
Mój wybór padł na wersję  Aloe & Citrus, w czasie kiedy w Rossmannie była na nie promocja. Ogólnie cena za te szampony waha się w okolicy 20 zł. 


"Szampon Aloe & Citrus firmy Petal fresh dzięki oczyszczająco - kojącym właściwościom przyniesie włosom uczucie jedwabiście gładkich i miękkich, a skóra głowy pozostanie napięta i odżywiona.
Korzyści: Odżywia, nawilża włosy, odżywia i pobudza skórę głowy, pomaga zwalczać łupież .
Składniki nawilżającego szamponu firmy Petal Fresh pochodzą wyłącznie z ekologicznych upraw. Organiczność naszych produktów została potwierdzona przez Stellar Certification Services. Szampon nawilżający firmy wolny od szkodliwych substancji: parabenów, siarczanów (SLS, SLES), GMO, ftalanów i sztucznych barwników, posiadający zrównoważone pH, nie testowany na zwierzętach."

Skład:
Aqua, Sodium LauroylSarcosinate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoylisethionate, Ammonium Cocoyl Isethionate, Hydroxypropylcellulose, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Citrus Aurantium Dulcis Extract, *Citrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract, *Citrus Grandis (Grapefruit) Leaf Extract,
Citrus Nobilis Fruit Extract, Orbignya Oleifera Oil, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate ( Vitamin A), Panthenol, Glycerin, Tussilago Farfara Extract, Achillea Millefolium (Yarrow), Equisetum Arvense (Horsetail), Rosmarinus Officinalis Extract, Althaea Officinalis Extract, Chamomilla Recutita (Chamomile) Flower Extract, Melissa Officinalis Extract, Thymus Vulgaris Extract, Polysorbate 20, Citric Acid, Dehydroacetic Acid, Benzylalcohol, Sodium Chloride, Parfum .

Szampon znajduje się w buteleczce z ciemnego plastiku, przez którą jednak widać ilość produktu w środku. Dozowanie przez "klik" jest bardzo wygodne, spokojnie wydobywa się przez nie odpowiednia ilość produktu.




Ta wersja szamponu ma śliczny, cytrusowy zapach który mnie osobiście bardzo się podoba. Nie zauważyłam jednak aby zostawał na włosach.
Szampon ten posiada przeźroczysty kolor i średniej gęstości konsystencję. Pieni się całkiem dobrze, i jest wydajny. Nie ma potrzeby stosowania większej ilości szamponu, aby dokładnie umyć włosy.

Na przykładzie moich włosów, które go testowały przez prawie miesiąc, mogę powiedzieć że jest to całkiem przyzwoity produkt. Najważniejsze - nie zrobił krzywdy mojej głowie. Nie uczula, nie powoduje łupieżu. To zdecydowanie duży plus dla niego bo naprawdę niewiele szamponów "służy" mojej głowie.
Dobrze oczyszcza skórę głowy i same włosy. Stosowałam go dłuższy czas codziennie i mi służył. 
Rzeczywiście ma wpływ na wygląd włosów, pomaga im nabrać miękkości i sprawia że są gładkie w dotyku.
Nie czochrał mi włosów podczas mycia, naprawdę nie miałam problemów z rozczesywaniem ich po umyciu. 

Ogólnie dobry szampon nawet dla osób z wymagającą skórą głowy. Cena adekwatna do jakości i wydajności. Na pewno jeszcze kiedyś do niego wrócę. 

A czy Wy znacie szampony Petal Fresh? 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wiosna to dobry czas na nowe. Nowe plany na przyszłość, nowy ogród, biznes czy budowę domu. Jeżeli macie w planach bądź jesteście w trakcie budowy to zapewne przydadzą Wam się różne artykuły przemysłowe. W takowe zaopatruje zarówno firmy jak i prywatne osoby MiDaTech . W ofercie tego sklepu znajdziemy take produkty jak szybkozłącza, przewody pneumatyczne, kompresory, zwijacze czy rożnorakie węże.
Ważne aby używając tego typu artykułów przemysłowych sprawdzać czy posiadają one atesty i certyfikaty, które będą gwarancją jakości.

Pozdrawiam. 
Malinka M,



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Malinkowy Świat © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka